Die haalde ooit 's het hele veld binnen 1 ronde in.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nieuwe poging om Mathieu te imiteren? Al liet die wel het hele veld voorgaan.
Dat is vrij veel op deze omloop.quote:
Moet ie wel die Fransman een keer voorbij.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach top 5 moet mogelijk zijn voor Wout
Voor hem zit een gat, dat gaat hij straks dicht knallen als hij de ruimte heeftquote:Op zondag 2 januari 2022 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Op zich al netjes dat het qua tijd gelijk blijft.
Eens ja, al is het de vraag of je zoveel tijd kan winnen op dit parcours als hij eenmaal z'n eigen tempo kan rijden zonder allerlei deelnemers tussendoorquote:Op zondag 2 januari 2022 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Op zich al netjes dat het qua tijd gelijk blijft.
Als Wout dit nog wint moet de rest verplicht worden om hun fiets aan de wilgen te hangen. Veel groter wordt een vernedering niet.quote:
Dan mag de rest zich gaan schamen.quote:
Ach nieuwe tijdperk begint volgende wedstrijdquote:
Gewoon een opgave dus van een matige rennerquote:Op zondag 2 januari 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij heeft er een trainingspartij van gemaakt
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een opgave dus van een matige renner
De Schijndelaar, zoon van oud-wereldkampioen BMX Wilco Groenendaalquote:Op zondag 2 januari 2022 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bailey Groenendaal doet ook mee, is dat familie?
Mentaal zo zwakquote:Op zondag 2 januari 2022 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een opgave dus van een matige renner
In alles wat hij doet kopieert hij Mathieu.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een tegenslagje en meteen van toneel verdwenen. Lijkt Mathieu van der Poel wel
Ik deel even mee dat je niets van koers kent.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo vroeg in de koers enorme tegenslag te verwerken krijgen en je dan zo weten te herpakken, dan ben je een groots maar vooral waardig kampioen. Mentaal zo weerbaar zijn, dat is alleen voor de allerbeste renners weggelegd. Ik noem verder een Evenepoel, Bernal, Alaphilippe, Pogacar, Roglic, Ganna, Pidcock en.... Dat is het complete lijstje wel, zeker?
Evenepoel wel een beetje een vreemde eend in de bijt in dat rijtje.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik deel even mee dat je niets van koers kent.
Je vergeet Rogier uiteraardquote:Op zondag 2 januari 2022 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo vroeg in de koers enorme tegenslag te verwerken krijgen en je dan zo weten te herpakken, dan ben je een groots maar vooral waardig kampioen. Mentaal zo weerbaar zijn, dat is alleen voor de allerbeste renners weggelegd. Ik noem verder een Evenepoel, Bernal, Alaphilippe, Pogacar, Roglic, Ganna, Pidcock en.... Dat is het complete lijstje wel, zeker?
De ''opgevende'' Van Aert ligt inmiddels op de 5e stek. Ondertussen hoeft er iemand maar op de rug van Van der Poel te blazen of hij knijpt in de remmen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Wout geeft op.
Op naar het Koffieplanter-topic!!!!
Dit is een enorme slag voor Koffieplanter hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik deel even mee dat je niets van koers kent.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: moest de cross 2 uurhebbe geduurd. Dan won wout mss nog
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Achja als als als Als mijn tante kloten had, was wss mijn oom.
Goede reactiequote:
Ja, misschien ook nietquote:Op zondag 2 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: moest de cross 2 uurhebbe geduurd. Dan won wout mss nog
Van Kessel? Ronhaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Haar kan een truitje gaan ophalen in Rucphen.
Van Kessel is gecrasht in Baal. Morgen doet ie weer mee in Herentals dan zullen we zien hoe hij ervoor staat. Ronhaar zal wel bij de beloften starten?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Kessel is gecrasht in Baal. Morgen doet ie weer mee in Herentals dan zullen we zien hoe hij ervoor staat. Ronhaar zal wel bij de beloften starten?
quote:Tijdens de veldrit in Gullegem heeft Adrie van der Poel zijn licht laten schijnen op de rugblessure van Mathieu van der Poel. "Het is verstandig om pas te fietsen als alle rugproblemen van de baan zijn. Ik denk dat Mathieu voor een langere termijn out zal zijn", zegt vader Van der Poel.
Wie Mathieu van der Poel nog eens in competitie wil bewonderen, zal geduld moeten hebben. Adrie van der Poel vreest dat zijn zoon maanden langs de zijkant zal staan. Is Van der Poel voor een langere termijn out? "Ik denk het wel", zegt vader Van der Poel. "Het is heel verstandig om pas echt te gaan fietsen als alle rugproblemen verdwenen zijn." Spreken we dan over maanden? "Ik denk het wel", antwoordt Adrie van der Poel. "Tot april is het nog een maand of drie. Dus de voorjaarskoersen komen niet in gevaar."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:
quote:Mathieu van der Poel komt deze winter niet meer in actie tijdens het veldrijden. De 26-jarige Nederland van Alpecin-Fenix kampt met rugproblemen en wil dat optimaal laten genezen. Het WK veldrijden in Fayetteville slaat hij eind januari ook over.
4-4. Wout gaat zelfs in het veldrijden van Mathieu winnen, over de gehele carrière gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Einde tijdperk.
En de volgende asteriks bij een titel van Wout.
En in 2024 dan ook nog op de MTB stappen? Mathieu in shambles.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
4-4. Wout gaat zelfs in het veldrijden van Mathieu winnen, over de gehele carrière gezien.
Alvarado had net na materiaalpost gebroken frame dus die moest een hele end lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik schakel net in. Cant op plek 3. Is er een massale valpartij onder de Nederlanders geweest?
Of zijn ze gewoon niet van start gegaan?
En natuurlijk geen commentaar op de gcn/eurosport app
Alvarado pech.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik schakel net in. Cant op plek 3. Is er een massale valpartij onder de Nederlanders geweest?
Of zijn ze gewoon niet van start gegaan?
En natuurlijk geen commentaar op de gcn/eurosport app
Door een val?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alvarado had net na materiaalpost gebroken frame dus die moest een hele end lopen
Kastelijn is vorige week weer op haar pols gevallen geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarado pech.
Geen Pieterse, Vos, Van Empel, Van Anrooij, Van Alphen, Van der Heijden, Kastelijn (die lijkt sowieso spoorloos)
Derailleur kapot in de eerste ronde moest een stuk hardlopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door een val?
[..]
Kastelijn is vorige week weer op haar pols gevallen geloof ik
Of Pidcock die een "gratis" titel op kan halen vanwege afwezigheid van de Grote Twee?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
4-4. Wout gaat zelfs in het veldrijden van Mathieu winnen, over de gehele carrière gezien.
Pidcock tegen de Belgen (zonder Wout) zou wel een leuke strijd kunnen worden, mochten de Belgen er in slagen om samen te werken en niet zoals op het EK te rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of Pidcock die een "gratis" titel op kan halen vanwege afwezigheid van de Grote Twee?
Zonder Wout zou inderdaad wel eens een mooi WK kunnen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pidcock tegen de Belgen (zonder Wout) zou wel een leuke strijd kunnen worden, mochten de Belgen er in slagen om samen te werken en niet zoals op het EK te rijden.
13e op 1:50.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar rijdt Iserbyt?
Edit: Buiten top-10 zelfs op meer dan een minuut. Flink.
Die zit nog lang niet aan z'n topvormquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef Beregd het volgende:
Pidcock had vandaag redelijk wat moeite met Aerts en gisteren met Quinten. Ik zou er niet zo zeker van zijn.
Met vierde cross in vijf dagen is dat niet zo gek. Die is straks gewoon op afspraak.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef Beregd het volgende:
Pidcock had vandaag redelijk wat moeite met Aerts en gisteren met Quinten. Ik zou er niet zo zeker van zijn.
Bij afwezigheid van Wout en Mathieu krijgen we sowieso een renner van b-niveau als kampioen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Pidders krijgt een niet te missen voorzet om aan een onwaarschijnlijke trilogie te werken. Aan de andere kant, lekrijden op het verkeerde moment en je zit zomaar met een Aerts of Vanthourenhout in de regenboog opgescheept, echt reclame is het niet.
Iserbyt hoort nu bij de 'grote' drie toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Wout en Mathieu krijgen we sowieso een renner van b-niveau als kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Daar zat ik net aan aan te denken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 plottwist en Mathieu die nu wel naar het WK gaat.
Ik snap je maar dan zou je voortaan ook alle crossen af moeten gelasten waar Wout of Mathieu niet aan de start staan. Wie in Fayetteville als eerste over de meet komt is gewoon de terechte wereldkampioen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan aan te denken.
Stel je voor dat een tweederangs Belg nu WK wordt. Dan heb je een WK die volgend jaar in elke cross naar huis wordt gereden door Mathieu, Wout of Pidcock.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap je maar dan zou je voortaan ook alle crossen af moeten gelasten waar Wout of Mathieu niet aan de start staan. Wie in Fayetteville als eerste over de meet komt is gewoon de terechte wereldkampioen.
Nu denkt iedereen al helemaal dat dit de kans is om wereldkampioen te worden, dat we straks kleine Lars als wereldkampioen gaan krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Benieuwd of bondscoach Sven er dit keer wel in slaagt om een Belgisch blok te smeden dat zich aan de afspraken houdt.
Eli heeft een klap van de molen gehad, of van een ventilator, die is in zijn geval al groot genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eli zegt op Sporza dat het gemakkelijker is om Wereldkampioen te worden dan Belgisch kampioen
Niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eli zegt op Sporza dat het gemakkelijker is om Wereldkampioen te worden dan Belgisch kampioen
Ach, je begrijpt het niet. Geeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eli heeft een klap van de molen gehad, of van een ventilator, die is in zijn geval al groot genoeg.
Wout doet nog mee zondag hequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eli heeft een klap van de molen gehad, of van een ventilator, die is in zijn geval al groot genoeg.
Ow, ik snap het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, je begrijpt het niet. Geeft niet.
Maak het nou niet erger.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ow, ik snap het niet.
Hoe vaak is Eli WK geworden bij de senioren?
En als hij specifiek op dit jaar doelt, dat kan hij toch nog niet weten? Als hij 3 keer lek rijdt tijdens het komende WK, is het dan nog steeds makkelijker om Wereldkampioen te worden dan Belgisch kampioen als Wout daar 3 keer lek rijdt?
quote:De KNWU heeft de Nederlandse selectie voor het WK veldrijden in Fayetteville bekendgemaakt. Opvallend is dat er maar twee namen zijn bij de elite mannen. “Alleen renners die echt om de medailles of om de top 5-klasseringen zouden kunnen meedoen hebben we afgevaardigd”, aldus bondscoach Gerben de Knegt.
De Nederlandse delegatie voor het WK veldrijden in Fayetteville is niet zo groot. Bij de elite mannen staan zelfs alleen Lars van der Haar en Corné van Kessel op de selectie. Eerder was al bekend dat Mathieu van der Poel het WK niet ging rijden. Ook bij de jongerencategorieën zien we weinig namen. Alleen de elite vrouwen kent een volledige Nederlandse selectie.
Gerben de Knegt legt uit waarom hij deze keuze maakte: “We hebben op het Europees Kampioenschap op de VAM-berg en in diverse wereldbekers veel renners de kans gegeven kennis te maken met de internationale top. Nu kiezen we ervoor om alleen renners af te vaardigen die echt om de medailles of om de top 5-klasseringen zouden kunnen meedoen. Alleen bij de elite-vrouwen hebben we daarom een complete selectie.”
Over het feit dat De Knegt zo vroeg zijn selectie al bekendmaakt zegt hij het volgende: “Dit om logistieke redenen omdat een WK veldrijden op een ander continent meer voorbereidingstijd vergt, zeker ten tijde van een pandemie.”
Selecties voor het WK veldrijden in Fayetteville (28-30 januari)
Mannenselectie
Lars van der Haar
Corné van Kessel
Vrouwenselectie
Lucinda Brand
Denise Betsema
Annemarie Worst
Marianne Vos
Yara Kastelijn
Inge van der Heijden
Ceylin del Carmen Alvarado
Manon Bakker
Selectie U23 Mannen
Pim Ronhaar
Ryan Kamp
Mees Hendrikx
Selectie U23 Vrouwen
Puck Pieterse
Fem van Empel
Shirin van Anrooij
Selectie Junior-Mannen
David Haverdings
Selectie Junior-vrouwen
Leonie Bentveld
Lauren Molengraaf
Lastig, denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Benieuwd of bondscoach Sven er dit keer wel in slaagt om een Belgisch blok te smeden dat zich aan de afspraken houdt.
quote:Zoe Backstedt heeft corona opgelopen en kan daardoor dit weekend niet deelnemen aan het Brits kampioenschap veldrijden. Dat heeft de 17-jarige Britse renster vrijdagavond laten weten op haar sociale media.
“Nadat ik eerder deze week terugkwam van een aantal wedstrijden in België heb ik helaas positief getest op COVID 19”, zegt Backstedt. “Ik ben erg dankbaar dat ik mij goed voel op dit moment en ik heb het geluk dat ik thuis in zelfisolatie kan gaan bij mijn familie die in het verleden allemaal al eens positief heeft getest. Dat betekent helaas wel dat ik het Brits kampioenschap zal missen. Ik vind het vreselijk aangezien ik er erg naar uitkeek en in mijn best mogelijke vorm verkeerde.”
Mja, internationale wedstrijden komen er al amper Nederlandse elite renners opdraven toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Marcoss het volgende:
Er zijn vast genoeg elite-renners die graag willen starten op het WK en Nederland heeft toch plekken genoeg.. lijkt me zonde om die plekken dan gewoon op te geven, desnoods kun je aangeven dat ze zelf de kosten moeten betalen als de KNWU dat niet wil, dan laat je de keus aan de renner zelf.
In Waterloo deed bijvoorbeeld vd Meer mee, die zou voor het WK dan vast ook wel willen afreizen. Broertje vd Poel misschien ook nog wel..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, internationale wedstrijden komen er al amper Nederlandse elite renners opdraven toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godrie rijdt ook vaak mee in internationale crossen. Maar die rijden dan voor plek 25 t/m 40 of zo. En je hebt nog David v/d Poel. Als iemand het helemaal zelf wil betalen, dan zou ik 'm ook laten starten hoor, maar anders...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Waterloo deed bijvoorbeeld vd Meer mee, die zou voor het WK dan vast ook wel willen afreizen. Broertje vd Poel misschien ook nog wel..
Maar het zegt ook wel genoeg dat je als topland in het veldrijden eigenlijk maar 2 renners hebt die kans maken op een top-20..
Ik acht Franck en Riberolle ook niet kansloos.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het Belgisch kampioenschap zal nooit zo saai zijn
Bij de mannen WVA met circa 1 minuut voorsprong
Bij de vrouwen Sanne cant met een paar minuten voorsprong
Ik sta volledig achter Wies Nuyens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, om 13h45 eerst de Junioren wedstrijd.
Familie van?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Wies Nuyens.
Dat weet ik dus niet. Een zoon van is het sowieso niet, dan had hij ook wel een nog obscuurdere naam gehad (de kinderen van Nick heten Sterre, Storm en Sting emo.gif). Laten we er voor het plezier maar vanuit gaan dat het een neefje is, of zo.quote:
Overige renners hebben daar van afgezien?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Item in Belgische Journaal!
"Wout van Aert verkent parcours"
Lus bij strand is wel net iets te kort. Had 50 a 100 meter langer gemogen. Wel pech met weer waardoor zand daar hard is.quote:
Veel pech met het weer vrees ik. Droog en zonnig was het veel meer zandcross en ploegen/lopen geweest. Nu zijn er harde strokenquote:
En zonder publiek ziet het er hier sowieso wat troosteloos uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel pech met het weer vrees ik. Droog en zonnig was het veel meer zandcross en ploegen/lopen geweest. Nu zijn er harde stroken
Niet vreemd in de omgeving van de Atlantikwallquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En zonder publiek ziet het er hier sowieso wat troosteloos uit.
Ach ten opzichte van het NK is dit een B divisie wedstrijdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees het, lijkt op tijd in vorm te zijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Riberolle maakt toch echt niet echt stappen vooruit?
Beste Belg met Cant ook vandaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Riberolle maakt toch niet echt stappen vooruit?
Bij een mtb toertocht wordt zo iemand waarschijnlijk de hele tijd links en rechts al door bierbuiken voorbij gevlogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:38 schreef tja77 het volgende:
Nu al op een ronde gezet worden door Cant, ga een andere hobby zoeken.
Mag van mij wel beperkt worden tot 'n kwartiertje zo'n "wedstrijd".quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een rondje jeetje. Dit is wel genoeg hoor
Bij de vrouwen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoogwaardige cross. Ze zeggen het echt
Van Sanne Cant. Geen fouten gemaakt, technisch uitstekend bla blaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de vrouwen?
Tsja, schijnt een soort van regel te zijn in de media dat je moet doen alsof het geweldig is. Ongeacht of het nu over de vrouwencross gaat of over vrouwenvoetbal.
Ja, dat moet blijkbaar bij vrouwencross.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Sanne Cant. Geen fouten gemaakt, technisch uitstekend bla bla
Mag gezegd worden. Voorgaande crossen was het telkens wachten op een schuivertje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Sanne Cant. Geen fouten gemaakt
Schaatsen begint pas 2 uur.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:04 schreef Szura het volgende:
Voor het NK bij de vrouwen zijn we, vanwege schaatsen, zeker aangewezen op de striem?
Thx…Ziggy 712 dusquote:Op zondag 9 januari 2022 13:06 schreef wimderon het volgende:
Vrouwen live.
Omroep Brabant heeft zowel de vrouwen als mannen live.
Parcours ligt er een stukje zwaarder bij dan drie weken geleden.
Zal een korte cross worden, want over 45 minuten begint het schaatsen alquote:
Ze beginnen daar met een kermisnummer.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal een korte cross worden, want over 45 minuten begint het schaatsen al
Elk nummer is een kermisnummer.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze beginnen daar met een kermisnummer.
Lijkt me in dat tokkie-PVV-dorp maar beter ookquote:Op zondag 9 januari 2022 13:11 schreef Nober het volgende:
Wéér een NK zonder publiek, ook dit jaar niet.
#werkenbijderegionale
Heeft de NOS een keer tijdregistratie is het nog niet goed.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:22 schreef Szura het volgende:
Dat de tienden meelopen in het klokje, irriteert me
Ok vvd'er.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me in dat tokkie-PVV-dorp maar beter ook
Deze aandachtshoer?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die renster met 53 die als 3e die carroussel in ging heeft ervoor gezorgd dat Vos en Brand weg konden rijden. De rest zat er achter en 53 was zo traag als als wat.
Maar nog steeds wel "gewoon" een snel parcoursquote:Op zondag 9 januari 2022 13:06 schreef wimderon het volgende:
Vrouwen live.
Omroep Brabant heeft zowel de vrouwen als mannen live.
Parcours ligt er een stukje zwaarder bij dan drie weken geleden.
Leek ook geen extreem zware val. Maar misschien niet goed op het hoofd geland.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:29 schreef Szura het volgende:
Duurt lang voordat ze die renster weg hebben gehaald
Rode vlag. Allemaal de materiaalpost in tot nader order.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef scrupuleus het volgende:
Leg de wedstrijd gewoon stil
Waar is de safety car
Die komt in laatste rondje.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef scrupuleus het volgende:
Leg de wedstrijd gewoon stil
Waar is de safety car
Losse wedstrijd mag niet?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mooi dat U23 meerijdt samen maar zij gaan niet werken natuurlijk
Geen idee, in Belgie was het ook gecombineerd. Meestal is dat geen probleem maar onze beloften doen al voorin mee bij elite.quote:
In Nederland mag alleen profsport, onder 23 valt daar niet onder.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, in Belgie was het ook gecombineerd. Meestal is dat geen probleem maar onze beloften doen al voorin mee bij elite.
Ook live op de Nederlandse publieke omroep, alleen maar Nederlandse rensters in de top 10!quote:Op zondag 9 januari 2022 13:35 schreef Nober het volgende:
Live op Omroep Brabant
1 Vos (Brabant)
2 Van Empel (Brabant)
We worden beflikkerd!
Dat is wel typisch Nederlandquote:Op zondag 9 januari 2022 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Nederland mag alleen profsport, onder 23 valt daar niet onder.
Gunfactor, ze is ook een echte liefhebster en blijft hongerig. Mooi om te zien na al die titels.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij sporters die alles gewonnen hebben heb ik vaak op een gegeven moment dat het wel genoeg is geweest. Bij Vos heb ik dat dus niet.
Er is op zich wel iets voor te zeggen, maar bij veldrijden is het natuurlijk onzin. Er zijn hier elite renners die amateur zijn maar tegelijkertijd ook U23 renners die prof zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel typisch Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |