Dat zal nog een heel karwei worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:23 schreef Nober het volgende:
Maar is het goed genoeg om straks in Fayetteville Cant van haar wereldtitel te houden?
Nys heeft daar goed werk geleverdquote:Op zondag 2 januari 2022 14:24 schreef Felagund het volgende:
Als Brand ook al op zo'n omloop kan winnen.
Daar zit een week tussen toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is 4 dagen 'rust' genoeg voor WK in Fayetteville of zullen er wat renners Hoogerheide laten schieten?
Zes dagen min een dag reizen zijn amper 5 hersteldagen. Dat is niet ideaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar zit een week tussen toch?
In een weekje zul je moeten kunnen wennen aan het tijdsverschil lijkt me.
Tokyo heeft korte metten gemaakt met deze gedachtegang.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zes dagen min een dag reizen zijn amper 5 hersteldagen. Dat is niet ideaal.
Je kan een vlucht boeken op de dag van Hoogerheide, dan kom je nog diezelfde dag aan in de VS.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zes dagen min een dag reizen zijn amper 5 hersteldagen. Dat is niet ideaal.
Die vlucht vertrekt om 16h50 (Schiphol). Dat wordt hem nietquote:Op zondag 2 januari 2022 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kan een vlucht boeken op de dag van Hoogerheide, dan kom je nog diezelfde dag aan in de VS.
Jawel, plaatselijke tijd kom je dan makkelijk aan op diezelfde dag.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vlucht vertrekt om 16h50 (Schiphol). Dat wordt hem niet
Ze hebben nog 2 miljoen over.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Privejet regelen voor alle renners en rensters
Jumbo-Visma hep genoeg geld
Klopt, je komt dan om 23h30 aan (zie link). Ik bedoel dat 16h50 vertrekken niet haalbaar is als je om 15h00 nog in Hoogerheide bent.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel, plaatselijke tijd kom je dan makkelijk aan op diezelfde dag.
Oh zo. Ja dat wordt krap.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je komt dan om 23h30 aan (zie link). Ik bedoel dat 16h50 vertrekken niet haalbaar is als je om 15h00 nog in Hoogerheide bent.
Pidcock moet het gaat doen op het WK.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brand - Van Aert veldritseizoen dit.
Welke Jeroen?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die op de PLAYER kijkt?
Microfoon van Jeroen stond nog open terwijl Jeroen ervan overtuigd was dat niemand het hoorde.
Jeroen z’n zoontje heeft blijkbaar vier dagen in het ziekenhuis gelegen. Oud en nieuw dus in het ziekenhuis ‘gevierd’.
Dat is iemand anders, Van Belleghem is van Eurosport.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens nos.nl heet hij Jeroen Koster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |