Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in BUG / Reclame op mobiel ververst de pagina, reactie weg
Lage gasprijzen?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ja man, had je goede energie in de straat
Heeft hij wel kinderen ?quote:
Guideon met zijn piepstemmetje.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Dus de wappies gaan nu naar het partijprogramma van Tsjerry luisteren
Wat een nepdemonstranten
Zijn ze eigenlijk altijd al geweest,maar sinds Hiddema daar weg is is het wel een overtreffende trap geworden.quote:
Hij is zelf nog een kind.quote:
Nee, maar het is makkelijk af te sluiten...quote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit een eiland met één toegangsbrug?
Ja wAnT sJerRiE iS gEeN DiCtaTuUr!!!!!!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Dus de wappies gaan nu naar het partijprogramma van Tsjerry luisteren
Wat een nepdemonstranten
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
die gideon klinkt als een bozige minitrolletje...zo eentje die je zo onder je schoen kan vermorzelen.
OT er zit er een speenvarkentje in het publiek, Emma Wortelboer kan er een puntje aan zuigen
ik ben bang dat je geen gelijk hebtquote:Op zondag 2 januari 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
die gideon klinkt als een bozige minitrolletje...zo eentje die je zo onder je schoen kan vermorzelen.
Die kwaliteit is niet te doen joh.quote:
Ik vind het vooral een lelijk bruggetje eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Stevige brug wel op ruptly, ik zou er niet overheen durven met zoveel mensen tegelijk.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Stevige brug wel op ruptly, ik zou er niet overheen durven met zoveel mensen tegelijk.
Net als de rest in Amsterdamquote:Op zondag 2 januari 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lelijk bruggetje eigenlijk
Dat ook, zit nu vooral daar naar te kijken en beetje te hopen dat ie echt in stort.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lelijk bruggetje eigenlijk
Oh gelukkig niet de enige dus.quote:
In amsterdam zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig niet de enige dus.Beetje ramptv nu ook want wie weet stort ie echt in.
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook, zit nu vooral daar naar te kijken en beetje te hopen dat ie echt in stort.Soms heb ik slechte gedachten.
Zo zie je maar weer er lopen niet alleen achterlijke mensen mee in die demonstratie, op FOK! zitten er ookquote:Op zondag 2 januari 2022 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook, zit nu vooral daar naar te kijken en beetje te hopen dat ie echt in stort.Soms heb ik slechte gedachten.
Ja toch maar is echt wel stevig, niet normaal hoeveel mensen er overheen gaan, goede brug wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In amsterdam zou dat zomaar kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |