Het is toch ook een beetje een Sinterklaas? woont ook heel het jaar in spanje behalve een paar weken waarin hij naar Nederland toekomt voor wat demonstraties.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
bizar dat die wappies Willem Engel binnenhalen alsof het Sinterklaas is.
knettergek.
Dat is een nieuw clubje, ze noemen zich het leger van het volk.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:43 schreef AchJa het volgende:
Kun je die streams ook terugspoelen?
Ging die nep Klu veteraan nou verhaal halen bij een stel andere in militair verklede figuren?
Iemand had voor de grap sproeiers op moeten hangen, zogenaamd voor vaccinatie.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die brug in een perfecte plek voor een aanval tegen die lui
Leuke pakjes aanquote:Op zondag 2 januari 2022 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
"de soldaten van het volk" volgens Albert
[ afbeelding ]
Pieter is hippie , soort vanquote:Op zondag 2 januari 2022 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel grappig als hij hysterisch schreeuwtmaar geloof ook niet dat er verder veel in zit.
Kijken dezen dan @AchJaquote:Op zondag 2 januari 2022 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
"de soldaten van het volk" volgens Albert
[ afbeelding ]
Nu aan het lezen maar loopt vast. Wat een taal zeg.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:48 schreef summer2bird het volgende:
Jolanda's stream chat is compleet ongemodereerd en mensen zijn daar aan het bekvechten joh
Ja, daar doelde ik op. Die kluchtmachter ging verhaal halen bij die lui...quote:
Maar wappies en 5G, gaat dat wel samen?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Zal blij zijn als we dit jaar 5G krijgen. Announce betere streams.
Inderdaad, al trekt hij al snel zijn woorden in.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:45 schreef engine het volgende:
Pietertje komt tot de conclusie dat er geweld gebruikt moet worden
Lool!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op. Die kluchtmachter ging verhaal halen bij die lui..._!
Zo van waar zijn jullie mee bezig ofzo?
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 2 januari 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Mensen moeten stemmen op de VVD zei die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |