Kennis van zaken is toch echt veel belangrijker dan politiek bedrijven. Dat het de juiste jaren steeds andersom was is juist wat er mis is gegaan. Neem een dossierdier als Omtzigt die toch veel boven water en voor elkaar heeft gekregen. En het levende bewijs is natuurlijk ook nog een onderwijzer op VWS.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij kennis van zaken heeft is een voordeel, alleen politiek is veel meer dan dat en daar heeft hij dan weer geen ervaring, bij Kaag is dat precies andersom
Als je al jaren de baas bent van het grootste ziekenhuis van Nederland heb je echt wel enige politiek-bestuurlijke sensitiviteit.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij kennis van zaken heeft is een voordeel, alleen politiek is veel meer dan dat en daar heeft hij dan weer geen ervaring, bij Kaag is dat precies andersom
lolquote:Dat is onbehulpzaam, en stigmatiserend naar mensen die om complexe redenen niet willen of kunnen prikken.
Nee. Komende jaren lockdown genot. Man ow manquote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef nostra het volgende:
Nou, Kuipers op VWS, Kaag MinFin en Hoekstra BuZa. Dat wordt popcorn, maar vrolijk word je er niet van.
Je vergeet Yesilgöz nog op justitie.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef nostra het volgende:
Nou, Kuipers op VWS, Kaag MinFin en Hoekstra BuZa. Dat wordt popcorn, maar vrolijk word je er niet van.
Ik ben enorme fan van Yesilgoz. V&J kost haar ws wel de kop ja.quote:
Het ene FOK! OMT lid plaatst de cijfers, de ander deelt het met FOK!quote:
Kaag is wel van Buitenlandse Handel geweest en ze heeft gedeeltelijk Economie gestudeerd. Dus helemaal onbekend terrein is het ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kennis van zaken is toch echt veel belangrijker dan politiek bedrijven. Dat het de juiste jaren steeds andersom was is juist wat er mis is gegaan. Neem een dossierdier als Omtzigt die toch veel boven water en voor elkaar heeft gekregen. En het levende bewijs is natuurlijk ook nog een onderwijzer op VWS.
Financiën maak ik me wel zorgen om met Kaag. Ook omdat het mijn vak is. Ik zie haar echt niet in de voetsporen treden van Jeroen Dijsselbloem wat dat betreft. Of Zalm, of de beste ooit Willem Vermeend (staatssecretaris).
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het ene FOK! OMT lid plaatst de cijfers, de ander deelt het met FOK!
Heerlijke samenwerking van uw FOK! OMT
NOS gaat gewoon een stijging in de ziekenhuizen meldenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
Laagste instroom sinds 18 oktober 2021
Pushmelding genot ...... oh nee, toch niet
Daarom zou ze perfect geweest zijn voor buitenlandse zaken. Of mag dat niet meer?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kaag is wel van Buitenlandse Handel geweest en ze heeft gedeeltelijk Economie gestudeerd. Dus helemaal onbekend terrein is het ook niet.
Gedeeltelijk economie gestudeerd? Wat houdt dat in?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kaag is wel van Buitenlandse Handel geweest en ze heeft gedeeltelijk Economie gestudeerd. Dus helemaal onbekend terrein is het ook niet.
Niet echt geloofwaardig als je daar eerder ontslagen bent.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom zou ze perfect geweest zijn voor buitenlandse zaken. Of mag dat niet meer?
Geen idee, ik zie het ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gedeeltelijk economie gestudeerd? Wat houdt dat in?
Die stevige man die bij KPN CFO ging spelen en is afgevallen was ook niks op financiën, verder hebben we allemaal hele capabele mensen daar gehad in mijn leven..
Zalm... Bos, Dijsselbloem... Is het nu Hoekstra?
En Rutte dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig als je daar eerder ontslagen bent.
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het ook niet.
Ze begon haar studie Arabische taal en filologie aan de Universiteit Utrecht, maar behaalde in 1985 haar bachelor in Midden-Oostenstudies aan de Amerikaanse Universiteit in Caďro.[7][8] In 1987 behaalde ze een mastertitel in internationale betrekkingen aan St Antony's College in Oxford en in 1988 een mastertitel in de Politiek en Economie van het Midden-Oosten aan de Universiteit van Exeter. Ook studeerde Kaag aan de Franse École nationale d'administration (ENA)[9] en volgde zij de leergang Buitenlandse Betrekkingen aan Instituut Clingendael.[10]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |