Nee. Ik had dit jaar maar een hele matige score. 2/10 geloof ik. Mijn topjaar was 4/10quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je die ouwe taart nog op je lijstje die net doodging voordat ze 100 werd?
Tja, in dit geval gaat het ook een beetje ver om er zelf voor te zorgen dat je score hoger wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik had dit jaar maar een hele matige score. 2/10 geloof ik. Mijn topjaar was 4/10
Dat is behoorlijk kritisch van je!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze post niet zo grappig laat staan scherp gevonden.
Rekeningen betaald.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
Eenmaal op de shitlist kom je er niet snel vanaf.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Oriente het volgende:
Maximus is wel rebels de laatste tijd
Of heeft hij een FA boos gemaakt?
Je stempel willen drukken en opvallen helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eenmaal op de shitlist kom je er niet snel vanaf.
Hier spreekt een voorbeelduserquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stempel willen drukken en opvallen helpt ook niet mee.
Oppervlakkigheid is de troef.
Wat wil je als je jezelf @Straatcommando. noemt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb regelmatig het idee dat DE CREW zichzelf een beetje serieus neemt
Dan mag de ban best wat langer zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik was het nieten hij heeft maar 24u
Vent is wel bijzonder hardleers
Ik verdenk je nog altijd van mijn note, woest.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
oeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij is gewoon mokerdom en deelt wel uit maar kan niet incasseren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Alweer tien jaar geleden. Jeetje.quote:
Witkokendziedendheet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is gewoon mokerdom en deelt wel uit maar kan niet incasseren.
Wat typerend is voor mokerdomme mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |