Oh dus hier is hijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Sked ouwe reus
Wat leuk dat in jouw afwezigheid je pa op FOK! zit
Gun het je. Ik slaap helemaal niet meer nu ik vakantie heb dat is pas top.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meer
Ik moet zeggen dat ik sindsdien een stuk beter slaap en wel op vrijwel exact dezelfde tijden.
Sorry dat ik dit aan jou vertel trouwens
Ik had 19 mentions. Alle 19 weggekliktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Tjacka het volgende:
overigens had @:maxi-mus gisteren flinke kritiek op meneer @:onlogisch in het dartsforum
ik had het inderdaad voor onlogisch opgenomen
Een rasforumbeest dat mentions wegklikt. Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had 19 mentions. Alle 19 weggeklikt
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een rasforumbeest dat mentions wegklikt. Leuk geprobeerd.
[ afbeelding ]
staat the queen er weer op?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.
Erg teleurgesteld dat je dit jaar geen bijdrage levert
Gaap. Iedereen noemt toch wel dezelfden en de leuk is er ook wel van af.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.
Erg teleurgesteld dat je dit jaar geen bijdrage levert
Het vakantiegeld van de FA's eindelijk kunnen uitbetalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
Ghislaine erop?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. De nieuwe Zsa Zsa Gabor.
@:El-stinho
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
wie ben jijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?
Het schijnt dat dit het equivalent van Badder en HoplaHopla is.quote:
Ik vind deze post niet zo grappig laat staan scherp gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?
Had je die ouwe taart nog op je lijstje die net doodging voordat ze 100 werd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. De nieuwe Zsa Zsa Gabor.
@:El-stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |