Het hapt gemakkelijk weg. En mondjesmaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
4 stuks fruit is anders flink veel voor iemand die geen honger heeft.
Chips tekort. ASML naar ¤1000 @aTypischquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik een paar weken geleden met een ps5. Schijnt dat ding gewoon nergens te koop te zijn.
Wat zijn dat voor prutsers bij sony. Nu wel weer blij mee trouwens, waarschijnlijk stond dat ding na een maandje gamen weer ergens stof te vangen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk kan zo begrafenisondernemer worden, wat een planning.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik breng dit nummer in voor de begrafenis van Fok! Ik denk dat Niek dit soort muziek wel kan waarderen. @:Muskusboktor57
Zou hier wel terecht zijn hoor dus laat je gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om niet meer kinderachtig te doen over d/t-foutjes
Leuk maat, veel plezier ermeeWelke games heb je erbij gekocht?
Doe normaal met je partner.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De matchende jas voor je partner was op in de ANWB shop?
Dankzij of beter gezegd, jij bent schuldig dat ik mijn eerste posts in COR heb gelezen. Ik ben hier niet blij mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
Mensen snappen mijn FOK!meme niet in COR
Caland in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2490 Lockdown tot Sint-Juttemis
CORRED
Dikverdiende like gegeven. Ze reageren er goed op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
CORRED
Oei succes vriendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om niet meer kinderachtig te doen over d/t-foutjes
Leuk maat, veel plezier ermeeWelke games heb je erbij gekocht?
Ik schrik ervan dat je post niet verwijderd is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
CORRED
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kun je voortaan even wachten op de aankondiging c.q. vraag van @Drizzt? Je bent toch verdomme @Charlotte3 niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:04 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal, puree en bloemkool in kaassaus.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]Is dit een vrouw? @RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |