Ik heb het voor je getest en het zijn echt alleen maar appels de eerste pagina's.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Granny Smith klinkt als iets wat je bij Google afbeeldingen niet op moet zoeken
Jij moet ook effe de Keuringsdienst van Waarde kijken merk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar de prijs
ik kan de smaakverschillen echt niet ontdekken tussen al die rode appels
de prijs wordt vaak bepaalt uit welk land ze komen
kostprijs van het transport enzovoorts
je kent het wel
Jazz komt uit Nieuw-Zeeland dacht ik. Dus logische prijs inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar de prijs
ik kan de smaakverschillen echt niet ontdekken tussen al die rode appels
de prijs wordt vaak bepaalt uit welk land ze komen
kostprijs van het transport enzovoorts
je kent het wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef Lonaa het volgende:
I
[..]
Ik heb het voor je getest en het zijn echt alleen maar appels de eerste pagina's.
Welke filters had je aan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef Lonaa het volgende:
I
[..]
Ik heb het voor je getest en het zijn echt alleen maar appels de eerste pagina's.
Pink Lady dan weer welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Granny Smith klinkt als iets wat je bij Google afbeeldingen niet op moet zoeken
ik kijk nooit shitzooiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij moet ook effe de Keuringsdienst van Waarde kijken merk ik
Ik denk niet dat ie veel van z'n zolderkamer af komtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal daar niemand iets van zeggen in zijn omgeving?
ik kijk weinig tvquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor programma's kijk jij Klaas?
Je kijkt elke week naar Feyenoord manquote:
Appels importeren terwijl we hier de keizer onder de appels (Elstar) hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jazz komt uit Nieuw-Zeeland dacht ik. Dus logische prijs inderdaad.
Ja lekker potje manquote:
Ik heb in Nieuw-Zeeland de appelgaarden gezien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jazz komt uit Nieuw-Zeeland dacht ik. Dus logische prijs inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |