wat wil je doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het effe wat minder ja?
Een niemandalletje als opkomstnummer, ja.quote:
Om mee te gooien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef T3hTommay het volgende:
Hup Rydz en Smiss.
Ik pak even drie mandarijnen.
Gewoon normaal doen, anders wieber je maar opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat wil je doen
mij een pak slaag geven?
Jah, die heeft toch nog steeds last van zen voet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, waarom niet langer? Ik weet het...het is erg jammer dat Nadal niet meedoet aan dit toernooi. Maar Price komt wel in de buurt! Alleen die speelt wel wat later.
Is it you, Flash?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk tot 21.45 u, niet langer. Dat mogen jullie best van me weten.
Hij was positief getestquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jah, die heeft toch nog steeds last van zen voet?
whahahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, anders wieber je maar op
Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar altijd erg leerzaam.
- "Ja, hij moet gewoon goed gooien."
- "Als hij z'n dubbels gooit, heeft 'ie een goeie kans."
- "Hij heeft hier vaak mooie dingen laten zien."
- "Je kan wel hoge scores gooien, maar het gaat erom *wanneer je ze gooit."
- "Het is lastig te voorspellen wie er gaat winnen."
- "Als hij 4-0 achter komt kan hij in theorie nog winnen, maar het zal niet makkelijk worden."
Dan was het niet leuk genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.
Gewoon een lekker wijf posten, kost minder moeite en levert meer opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
@Coco en ik hebben een stevige mening over mensen die bedelen voor likes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was het niet leuk genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |