SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Nee want dan had ik wel een overwinning voor King voorspeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerbrandenVBL SC influencer
Left, right, behind
Zo’n marathonpot (quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn brievenbus vond @:zipportalRoetmoppedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbranden
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n marathonpot () is niks voor King.
Geen topsportmentaliteitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
James - Zweetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:
I saw what you did there.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Even de wasmachine vullen, zo terug hoor
Was uw lul stuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Je zou denken dat King dat zo langzaamaan toch ook Wadequote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef BB-King het volgende:
Typisch Wade om in de beslissende leg toe te slaan.
Noem je je vriendin zo?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het anders een volkomen logische naam.quote:
Die kankertroep moet je ook niet willen eten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef Kopiko het volgende:
Vermoed dat King zelden iets van Vivera eet.
Lekker door het vuistje halen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande
Zoals het hoort op DRT
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande
Zoals het hoort op DRT
Murw is een halve Nederlander.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet zo leuk meer he, zonder Nederlanders.
Dacht even dat het van Wakker Dier was.quote:
Asbak of een koffiekom naar haar hoofd gooien genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.
Dus die komt dan niet in de buurt. Genot.
Klinkt als een vloerkoningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, het werkt. Want had er nog nooit van gehoord, en nu wel.quote:
@Doevelaer lees je meequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.
Dus die komt dan niet in de buurt. Genot.
Azzenal is geen topclub. Europees niks winnen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Azzenal leuker toen ze gewoon alles verloren.
Die Turk van VI dacht dat ze gingen degraderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Azzenal leuker toen ze gewoon alles verloren.
Mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wade wint tegen de verhouding in de set. Dat is ...
Ted Hankey sluit aan genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig staat ie achter Marco B in de rij
TYPISCH James Wadequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wade wint tegen de verhouding in de set. Dat is ...
En dat noemt zich 'the goat'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Turk van VI dacht dat ze gingen degraderen.
Ik haat opportunisme.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn een soort darmkanaalbruistablettenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Kaasschnitzels van Vivera zijn fantastisch man.
Doet die Hamilton tegenwoordig ook al iets bij VI?quote:
Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn een soort darmkanaalbruistabletten
Ja die werkt op de groenvoorziening.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doet die Hamilton tegenwoordig ook al iets bij VI?
Erg vervelend mannetjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou Sammi ook alles laten groeien beneden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
Wade moet zijn baard wel even bijwerken.
Die van mij ook en D14quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Szura het volgende:
D10 is ook mijn favoriete dubbel
Typisch Szura
Nee kinderkutje allen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou Sammi ook alles laten groeien beneden?
Stijn is gisteravond ontmaagd genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Waarom is het topic zo rustig? Iedereen kater ditdat?
Good for him.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn is gisteravond ontmaagd genot.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij ook een oorlogsmisdadiger?
30 seconden plezier genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topicrecord kunnen we op onze buik schrijvenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijzelf nog nooit zo fris gevoeld op Nieuwjaarsdag als vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Wat leuk voor Stijn zegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar zouden we op moeten uitkomen vandaag?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Topicrecord kunnen we op onze buik schrijven
Ik ben mild fris.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog nooit zo fris gevoeld op Nieuwjaarsdag als vandaag
Dat weet @Zipportal wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar zouden we op moeten uitkomen vandaag?
Interessant dat jij dit van Stijn weetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Minder voor die chick. Matige bedprestaties genot.
Wat ben je goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ach, wellicht kan Stijn wel zelfstandig een kindje maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd zo bij maagden. Geen ervaring genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interessant dat jij dit van Stijn weet
Wij zien maximus over een halfjaar weerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, wellicht kan Stijn wel zelfstandig een kindje maken.
Als een soort FrankenStijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, wellicht kan Stijn wel zelfstandig een kindje maken.
Ontmaagd worden op je 26ste is veel te vroeg!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef Kopiko het volgende:
Vermoed dat King zelden iets van Vivera eet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij zien maximus over een halfjaar weer
Ik ga de 30 wel halen denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontmaagd worden op je 26ste is veel te vroeg!
Groetjes van een bezorgde ouder
Die is heengegaan volgens mij vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe zou het met de Indiaan zijn? Wat een baas was dat.
Serieus? Watskeburt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is heengegaan volgens mij vorig jaar.
Bollequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er een plakje stol en een mandarijn bij pakken
Ter info
Misschien volgend WK weer.quote:
Lekker man.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi denk ik zo de frituur even aan.
https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaapservice/quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga de 30 wel halen denk ik.
[ afbeelding ]
Genot.
Net alvast besteld voor mijn 30e verjaardag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaapservice/
Stukje ontknaap service.
Zag hem 3 weken terug bij ons in de Intratuinquote:
Ik denk dat ik een zak paprika chips opentrekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi denk ik zo de frituur even aan.
Paprika genot. Heel goed van je dat je toch wat groente tot je neemt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een zak paprika chips opentrek
Viesdikked
Duindorp gespotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Caland het volgende:
Hier buiten besluit iemand om 14:18 bij zonlicht maar even een flinke pot siervuurwerk af te steken
Stukje tokkiewijk
Waarom een samenwerking met de Intratuin? Ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag hem 3 weken terug bij ons in de IntratuinHeeft daar een samenwerking mee ofzo met dat gekke haar
Raarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die schieten we van de voordeur af. RUINERWOLDED.
Bejaarde gespotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net alvast besteld voor mijn 30e verjaardag.
https://www.intratuinhalsteren.nl/rudolphs-bakery-intratuin/quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom een samenwerking met de Intratuin? Ik begrijp er niks van.
Mensen die een nieuwjaarsduik nemen neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die een nieuw jaar 'lekker fris' willen beginnen met ene Nieuwjaars duik? Ik wil dat soort mensen doodschieten.
UNOXEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die een nieuw jaar 'lekker fris' willen beginnen met een Nieuwjaars duik? Ik wil dat soort mensen doodschieten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die een nieuw jaar 'lekker fris' willen beginnen met een Nieuwjaars duik? Ik wil dat soort mensen doodschieten.
Ik ken dat soort mensen gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dislikequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.intratuinhalsteren.nl/rudolphs-bakery-intratuin/
Ik ken wel iemand die graag mensen aangaf aan mensen die mensen wilde doden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef fetX het volgende:
Weet je trouwens wie ook mensen wilde doden @:maxi-mus ?
Nee hoor als jij daar trek in hebt moet jij dat lekker etenquote:
Bepaalde mods op FOK?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die graag mensen aangaf aan mensen die mensen wilde doden.
Dat is hutspot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stamppot andijvie is de tulpenbol onder de stamppotten.
Hebben we het nu over forum moderator on…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die graag mensen aangaf aan mensen die mensen wilde doden.
Ik vind stamppot andijvie af en toe erg lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor als jij daar trek in hebt moet jij dat lekker eten
Ik ben zelf geen fan van stamppotten
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan de kaaklijn te zien is dit een transformer.
Wel mee eens.quote:
Een brunch is een combinatie van een laat ontbijt en een vroege middagmaaltijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zal even brunchen met viesveel oliebollen. Deze pot is nog niet echt spannend.
Pics aub.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef Caland het volgende:
Een sloot koffie gezet, gok dat ik daarna even de eerste paar kilo’s van het jaar in de pleepot ga deponeren.
Ter info
Ben nog geen uur wakker-genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een brunch is een combinatie van een laat ontbijt en een vroege middagmaaltijd.
Het is half 3.
Vies bad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even acteren dat je gaat schijten. Komop pics WARM BAD.
Warm bad. Geen schijtbad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even acteren dat je gaat schijten. Komop pics WARM BAD.
Nu Price nogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Kim Huybrechts test positief op corona
Darter Kim Huybrechts heeft positief getest op corona. Dat bevestigde Huybrechts, die maandag in derde ronde sneuvelde tegen Gerwyn Price, in een Instagrampost. “Ik had mij het begin van 2022 anders voorgesteld. Helaas moet ik melden dat ik positief ben bevonden op corona.”
RIP Kim.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Darter Kim Huybrechts heeft positief getest op corona. Dat bevestigde Huybrechts, die maandag in derde ronde sneuvelde tegen Gerwyn Price, in een Instagrampost. “Ik had mij het begin van 2022 anders voorgesteld. Helaas moet ik melden dat ik positief ben bevonden op corona.”
Terechtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Even getwijfeld, maar nee ik ga dit geen like geven.
Omdat ik het jaar goed wil beginnen geef ik deze post wel een like.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terecht
Eigenlijk vind ik hem zelf ook niet zo leuk
Het was een observatie waar ik een beetje van gruwde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij geilt op zwetende mannen ja?
Ik deed het wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Even getwijfeld, maar nee ik ga dit geen like geven.
Jeetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was een observatie waar ik een beetje van gruwde.
Wat een toeval, amaiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Nee ik vind het goed. Beter dan die gemiddelde darts kijker die constant de frituur aan heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee ik vind het goed. Beter dan die gemiddelde darts kijker die constant de frituur aan heeft.
King is een andere mening toegedaan.quote:
Wij zijn tegen fatshaming.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Komt ook wel door de combinatie met morbide obesitas.
Tijd voor een tweefrontenstrijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het gevoel dat @:maxi-mus een grens aan het opzoeken is.
Weet je wie graag de grenzen verlegde van zijn land?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Wij als DRT zullen nog eens zo'n campagne opstartenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Poetin?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie graag de grenzen verlegde van zijn land?
Gegnuifd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Zelfs voor jouw doen is dit een intens domme opmerking.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Beetje dom inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Tijden zijn veranderd.quote:
Weet je wie ook steeds extremer werd nadat hij vervroegd werd vrijgelaten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen al vrijwel dezelfde flightsquote:
Uitstekende stelling.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Iedereen die vandaag nog vuurwerk afschiet verdient een nekschot.
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggooien is ook zo zonde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Ik ga daar volledig in mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldt
Dan kunnen ze volgend jaar alsnog vuurwerk afsteken. Over de vingers heenrijden lost dit op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |