SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Nee want dan had ik wel een overwinning voor King voorspeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerbrandenVBL SC influencer
Left, right, behind
Zo’n marathonpot (quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn brievenbus vond @:zipportalRoetmoppedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbranden
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n marathonpot () is niks voor King.
Geen topsportmentaliteitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n marathonpot () is niks voor King.
James - Zweetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |