SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Nee want dan had ik wel een overwinning voor King voorspeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerbrandenVBL SC influencer
Left, right, behind
Zo’n marathonpot (quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn brievenbus vond @:zipportalRoetmoppedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbranden
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n marathonpot () is niks voor King.
Geen topsportmentaliteitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
James - Zweetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef AllesKaputt het volgende:
King begint al een beetje te transpireren hier en daar.
quote:
I saw what you did there.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Even de wasmachine vullen, zo terug hoor
Was uw lul stuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Je zou denken dat King dat zo langzaamaan toch ook Wadequote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef BB-King het volgende:
Typisch Wade om in de beslissende leg toe te slaan.
Noem je je vriendin zo?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het anders een volkomen logische naam.quote:
Die kankertroep moet je ook niet willen eten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef Kopiko het volgende:
Vermoed dat King zelden iets van Vivera eet.
Lekker door het vuistje halen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande
Zoals het hoort op DRT
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande
Zoals het hoort op DRT
Murw is een halve Nederlander.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet zo leuk meer he, zonder Nederlanders.
Dacht even dat het van Wakker Dier was.quote:
Asbak of een koffiekom naar haar hoofd gooien genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.
Dus die komt dan niet in de buurt. Genot.
Klinkt als een vloerkoningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, het werkt. Want had er nog nooit van gehoord, en nu wel.quote:
@Doevelaer lees je meequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij vindt darts verschrikkelijk.
Dus die komt dan niet in de buurt. Genot.
Azzenal is geen topclub. Europees niks winnen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Azzenal leuker toen ze gewoon alles verloren.
Die Turk van VI dacht dat ze gingen degraderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Azzenal leuker toen ze gewoon alles verloren.
Mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wade wint tegen de verhouding in de set. Dat is ...
Ted Hankey sluit aan genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig staat ie achter Marco B in de rij
TYPISCH James Wadequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wade wint tegen de verhouding in de set. Dat is ...
En dat noemt zich 'the goat'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Turk van VI dacht dat ze gingen degraderen.
Ik haat opportunisme.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn een soort darmkanaalbruistablettenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Kaasschnitzels van Vivera zijn fantastisch man.
Doet die Hamilton tegenwoordig ook al iets bij VI?quote:
Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn een soort darmkanaalbruistabletten
Ja die werkt op de groenvoorziening.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doet die Hamilton tegenwoordig ook al iets bij VI?
Erg vervelend mannetjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |