Whitmarsh zit er toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Starflyer het volgende:
Toch naar Alpine?
En dan Wolff naar Aston Martin, zoals eerder werd gesuggereerd?
Ja, maar in een hele andere rol. Hij is het hoofd van de overkoepelende organisatie waar het F1 team onderdeel van uitmaakt.quote:
maar waarom zou hij dat doen als aandeelhouder van het Mercedes team?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar in een hele andere rol. Hij is het hoofd van de overkoepelende organisatie waar het F1 team onderdeel van uitmaakt.
Er is nu geen teambaas meer van het F1 team. Daar zou Wolff mogelijk terecht kunnen.
Hij heeft ook aandelen AM gekocht ter waarde van bijna veertig miljoen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom zou hij dat doen als aandeelhouder van het Mercedes team?
ik dacht dat hij die alweer verkocht had?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft ook aandelen AM gekocht ter waarde van bijna veertig miljoen.
Omdat het gerucht ging dat hij daar weg zou moeten, na zijn gedrag van het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom zou hij dat doen als aandeelhouder van het Mercedes team?
Volgens mij niet. Hij is wel onderzocht wegens mogelijke handel met voorkennis. Maar dat is met een sisser afgelopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat hij die alweer verkocht had?
Hij heeft wel verkocht maar niet alles zie ik, maar dan nog van Mercedes F1 heeft hij toch 1/3?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij is wel onderzocht wegens mogelijke handel met voorkennis. Maar dat is met een sisser afgelopen.
quote:In April of 2020 it was announced that Toto Wolff acquired a 4.77% stake in Aston Martin as a personal investment. The stake would later be diluted to 0.95%.
Yep, een derde Wolff, een derde Mercedes, een derde Ineos.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel verkocht maar niet alles zie ik, maar dan nog van Mercedes F1 heeft hij toch 1/3?
[..]
ik geloof daar weinig vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het gerucht ging dat hij daar weg zou moeten, na zijn gedrag van het afgelopen seizoen.
Wel grappig in dat kader dat Bose zich terugtrekt als sponsor van Mercedes. Die zijn die mishandelingen van hun koptelefoons zo zat...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het gerucht ging dat hij daar weg zou moeten, na zijn gedrag van het afgelopen seizoen.
Hij is sowieso ook aandeelhouder van Aston Martin.
Moest ook wel lachen toen ik dat las jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wel grappig in dat kader dat Bose zich terugtrekt als sponsor van Mercedes. Die zijn die mishandelingen van hun koptelefoons zo zat...
![]()
[ afbeelding ]
No Bose No!quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wel grappig in dat kader dat Bose zich terugtrekt als sponsor van Mercedes. Die zijn die mishandelingen van hun koptelefoons zo zat...
![]()
[ afbeelding ]
Allang uitverkocht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:27 schreef Sjeunie het volgende:
Hoe zit het met bijvoorbeeld Zandvoort tickets? had gelukkig Silverstone tickets geboekt zodra ze available waren voor 2022, maar alle tickets zijn zo goed als uitverkocht nu, terwijl vorig jaar je nog tickets tot paar weken voor de race kon krijgen?
Dit soort geruchten blijven constant doorgaan, al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel gevoelig ben voor geruchten m.b.t. Red Bull. Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat zij op de lange termijn zelf motoren ontwikkelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Eerst zien dan geloven... als je de afgelopen twintig jaar een Euro had gekregen voor ieder 'VW-groep in F1 gerucht'...
Ja, dat gerucht blijft maar de ronde doen. Dit is wel de eerste keer dat er melding gemaakt wordt dat zowel Audi als Porsche in zou stappen, persoonlijk lijkt mij dat nogal onwaarschijnlijk. Als VAG instapt dan zal dat toch vermoedelijk met een merk zijn en niet met twee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Eerst zien dan geloven... als je de afgelopen twintig jaar een Euro had gekregen voor ieder 'VW-groep in F1 gerucht'...
Lijkt mij ook ja, al zou het wel heel vet zijn hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat gerucht blijft maar de ronde doen. Dit is wel de eerste keer dat er melding gemaakt wordt dat zowel Audi als Porsche in zou stappen, persoonlijk lijkt mij dat nogal onwaarschijnlijk. Als VAG instapt dan zal dat toch vermoedelijk met een merk zijn en niet met twee.
VAG en RBR wordt al tijden over gesproken vooral omdat Mateschitz nogal goede contacten met VAG heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |