Ik blijf het raar vinden dat ze daar niet gewoon eerlijk voor uit komen na al die jaren.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
en jarig vandaag, jammer dat hij dat zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens weet
Dat blijft een gigantische aanname.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
en dat blijft ook een gigantische aannamequote:Op maandag 3 januari 2022 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat blijft een gigantische aanname.
Ik heb ergens een keer gelezen dat ze wel met hem kunnen communiceren.
Jean Todt heeft in 2019 gezegd dat Michael naar races kijkt. Ik heb totaal geen redenen om aan de woorden van Jean te twijfelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat blijft ook een gigantische aanname
zo zei hij het niet, hij zei dat hij samen had gekeken, ik kan ook bij iemand die in coma ligt een film kijken en dan hebben we samen gekekenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jean Todt heeft in 2019 gezegd dat Michael naar races kijkt. Ik heb totaal geen redenen om aan de woorden van Jean te twijfelen.
Jij wel?
Kom op zeg. Dat is wel een hele trieste benadering.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zei hij het niet, hij zei dat hij samen had gekeken, ik kan ook bij iemand die in coma ligt een film kijken en dan hebben we samen gekeken
Triest? Hoezo dat, wat Todt toen zei was gewoon heel cryptisch en liet niets los over de toestand van Schumacher, dat jij er andere conclusies aan verbindt is aan jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is wel een hele trieste benadering.
Zoals ik al zei, heb jij enig bewijs om de woorden van Todt in twijfel te trekken?
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Triest? Hoezo dat, wat Todt toen zei was gewoon heel cryptisch en liet niets los over de toestand van Schumacher, dat jij er andere conclusies aan verbindt is aan jou.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jean Todt heeft in 2019 gezegd dat Michael naar races kijkt. Ik heb totaal geen redenen om aan de woorden van Jean te twijfelen.
Jij wel?
Todt liet wel degelijk iets los: namelijk dat ze samen een race hebben gekeken.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zei hij het niet, hij zei dat hij samen had gekeken, ik kan ook bij iemand die in coma ligt een film kijken en dan hebben we samen gekeken
geen punt dat jij er anders over denkt hoor maar dat wijzigt mijn kijk erop nietquote:Op maandag 3 januari 2022 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Todt liet wel degelijk iets los: namelijk dat ze samen een race hebben gekeken.
Als iemand in coma ligt, kijkt diegene niet. Kijken doe je met je ogen open.
Dat is een actieve act
Blijkbaar is het heel moeilijk om aan te geven waarom Todt zou liegen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt dat jij er anders over denkt hoor maar dat wijzigt mijn kijk erop niet
heeft niets met wel of niet liegen van Todt te maken, het is gewoon anders interpreteren van een uitspraakquote:Op maandag 3 januari 2022 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel moeilijk om aan te geven waarom Todt zou liegen.
https://nl.wiktionary.org/wiki/kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft niets met wel of niet liegen van Todt te maken, het is gewoon anders interpreteren van een uitspraak
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/kijken
https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/watch
Is niet anders interpreteren van een uitspraak. Iets kijken is een actieve bezigheid, ook in het Engels.
Ik ben niet diegene die er vooral niks over wil zeggen.quote:
kijk naar de on board beelden van die tijden.....bij wijze van een zeepkist kon nog races winnen met die motor erin.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Je zag in de periode 2014-2016 ook dat Mercedes teams het eigenlijk allemaal beter deden voornamelijk dankzij de motor. Williams deed zelfs nog mee om podiums.
Pas toen in 2017 er weer wat meer vrijheid kwam kreeg Mercedes het iets moeilijker.
Ik denk juist dat hij geen kasplantje is. Als hij een kasplantje zou zijn zou hij niks fout kunnen doen, en er niks of heel weinig van meekrijgen. Ik denk eerder dat hij best het een en ander kan, maar dat het heel moeizaam is, en zijn communitie en mentale vaardigheden ernstig zijn aangetast. En dat enig bericht juist veel onrust bij hem zou kunnen veroorzaken, omdat hij er wel degelijk wat van meekrijgt, en dat de familie hem vooral daarom in bescherming wilt nemen. Maar ja, ook dat is een aanname.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
Zolang de familie er niet open over is, blijft het speculeren over de situatie van Schumi. Hoezeer ik ook hoop dat het goed met hem gaat, ben ik bang dat hij een kasplantje is. Anders zouden ze er niet zo geheimzinnig over doen. En ja, dat is ook een aanname.
DocChevy laat zich horenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zal wel hersendood zijn, net als Nouri.
Darknessquote:Op maandag 3 januari 2022 16:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
DocChevy laat zich horen
Als je hersendood bent, dan ben je klinisch dood. De arts benoemt het tijdstip van overlijden. Dan is er geen activiteit in de hersenen en 0 kans op herstel.
Zowel vanuit het kamp Schumacher en het kamp Nouri zijn duidelijke signalen gekomen dat zij nog reacties (zij het heel basaal) vertonen of enige vorm van bewustzijn laten zien.
Zelfs een flauwe knippering van dichte ogen is niet mogelijk bij iemand die hersendood is.
In de regel wordt iemand die hersendood is ook niet verder behandeld omdat er simpelweg sprake is van overlijden en geen enkele kans op welke vorm van bewustzijn dan ook.
Er is een reden dat men daarna Bottas nam en dat was om een herhaling van het Rosberg jaar te voorkomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik niet, dan had Rosberg ook nooit die titel gepakt
Metallicaquote:Op maandag 3 januari 2022 19:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Darkness
Imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
Geweldig nummer, maar inderdaad niet van toepassing omdat het gaat over een getraumatiseerde en lichamelijk gehavende veteraan die gewoon bij kennis is.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Metallica
Wel een absolute hel voor betreffend persoon.
Maar goed, zo'n persoon is dus (helaas voor hem/haar) niet hersendood. Hersendood = dood afgezien van machines die je nog even in leven houden door vitale lichaamsfuncties over te nemen zodat nabestaanden nog afscheid kunnen nemen en/of donorweefsel afgenomen kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |