Toetsquote:
Met zo'n intro vergeef ik hen alles.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze tekst begint met een leugen.... scholen zijn immers dicht...
Lockdown dit dat
Beide goede keuzesquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
En mevrouw Pippen op Michael Kiwanuka
zondequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
En mevrouw Pippen op Michael Kiwanuka
Die heb ik net vermeden, laatste controle nét voor RATM ging goed. Mij zien ze de eerste twee weken niet meer (vakantiequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:37 schreef Kopiko het volgende:
DATABASEPROBLEMEN?
Rage against the laptop
Ik had naar huis gegaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh god stond er eentje met een test bij de deur. Of ik aub wilde testen. Geen probleem natuurlijk maar ik was koud binnen. Dat hypergevoeluge..
uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1e zin van dit nummer is da favoriet van Marco B
scheelt het is bijna maandagquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef alopio het volgende:
Ik ga de humor deze week wel weer missen hoor.
Gewoon deze reeks uitprinten en boven je bed hangenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef alopio het volgende:
altijd leuk om al die kuthumor hier los te laten in de laatste week, irl zou ik namelijk echt nooit zulke grappen makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef alopio het volgende:
Is dat dan heel veel broekje uit genot?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon deze reeks uitprinten en boven je bed hangen
Nee nee, dag zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
altijd leuk om al die kuthumor hier los te laten in de laatste week, irl zou ik namelijk echt nooit zulke grappen maken![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat dan heel veel broekje uit genot?
Eetsequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |