Sven-g-englarquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké![]()
Aanvullende info: het is vrij rustige muziek. En er zit zo'n toontje door het gejoehoe
Joehoehoehoeeeeeeeee *ping* joehoeeehoeeehoeeeeee iiiihiiiihiiiiiiii *ping*
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke dit is denk ik wel Svefn-g-Englar ja
Dat ook weer duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dat ook weer duidelijk
Hoef ik hem nu niet op te zetten
Jij mag hem wel opzetten evengoedquote:
Ja, essnrills !quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik nu dat nummer dat mij de rillingen geeft gaan opzetten?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:19 schreef TommyL0204 het volgende:
Muse over de totalitaire staat... Nederland dus
Neequote:
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef tompsv18 het volgende:
Deze staat te hoog. Plug In Baby is beter.
Zal wel met de tekst te maken hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:19 schreef ok01 het volgende:
Ik hou van Muse, maar ik vind het jammer dat dit dan hun hoogste is
Deze stond andere jaren ook al hoog toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Zal wel met de tekst te maken hebben
Ik zit in het bier (niet letterlijk)quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk ouwe reus?
hier had ook Citizen erased kunnen staanquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:19 schreef ok01 het volgende:
Ik hou van Muse, maar ik vind het jammer dat dit dan hun hoogste is
Nou.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:21 schreef essnhills het volgende:
They will not
controoooooooooooooooooooooool us![]()
![]()
Lekker, regiomanager ofzo voor een merk?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zit in het bier (niet letterlijk)
Leuke branche hoor. Lekker vooral
Jawel, maar niet zó hoog, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze stond andere jaren ook al hoog toch?
Geen ideequote:
Haha nee hoor, bierwinkelquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker, regiomanager ofzo voor een merk?
vond ik al jarenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Isorden het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dit wel een beetje op psycho?
Alles van Muse lijkt toch op elkaar?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Isorden het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dit wel een beetje op psycho?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kap ermee, man! Die plantsoenen liggen na vanavond toch weer vol vuurwerkrommel.
Als je op het Malieveld staat klinkt het als BohRhap zeggen ze.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuk liedje en dat is het wel
Nee, andere regioquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ohh ben jij de bierverteller hier in Utrecht?
Leuke baas heb je.quote:
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als je op het Malieveld staat klinkt het als BohRhap zeggen ze.
Hij is wel slecht in zijn nummertjes uitzoekenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh deze hebben ze toch al gedraaid?
Wat een blunder van Gijs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft er hier somebody to love?
Tellen familie en vrienden ook?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft er hier somebody to love?
Daar kunnen we inderdaad vrij kort over zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
origineel van jefferson airplane is nog steeds beter
fijne jaarwisseling kerelquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Lieve mensen, ik vertrek zo naar m’n adresje voor vanavond. Allemaal weer bedankt voor de hele week gezelligheid en geklaag op kutmuziek en slechte dj’s. Fijne middag en avond nog en dat iedereen een gezond en gelukkig 2022 mag hebben. Tot volgend jaar!
Ondanks Sjors en Queen hoor ik bijna I got you babe..quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tellen familie en vrienden ook?
Fijne jaarwisseling kerel!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Lieve mensen, ik vertrek zo naar m’n adresje voor vanavond. Allemaal weer bedankt voor de hele week gezelligheid en geklaag op kutmuziek en slechte dj’s. Fijne middag en avond nog en dat iedereen een gezond en gelukkig 2022 mag hebben. Tot volgend jaar!
George was ook meer van oraalquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind deze beetje nasaal gezongen door George.
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Fijne jaarwisseling en inderdaad een gezond en gelukkig 2022quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij houden allemaal van jequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tellen familie en vrienden ook?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |