Gemeente Steenbergen jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bergen op Zoom of Steenbergen zeker?
Beter dan 74-75quote:
Eerder een buitenwijk van Belgiëquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roosendaal e.o. schenk ik graag aan Zeeland.
Ze willen complimenten voor het bleken ervan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft iedereen in dit topic steeds zo'n obsessie met een ster?
Daaaaaaar moet eeeen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gemeente Steenbergen ja(ben blij dat ik er niet meer woon en m'n ouders ook niet)
Moerdijk moet ergens op draaien.quote:
Daar is nooit wat mee geweest?quote:
'74-'75 heet dat nummer toch?quote:
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit, maar dan niet het liedje
#1 Child in Time?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef MTheBassman het volgende:
straks het beste nummer van FM en nummer 2 op mijn totaal onafgemaakte top 500
quote:
Ja hoor, daar ga ik weer.quote:
Vorig jaar deed een oud collega van me een huwelijksaanzoek bij Here comes the sun bij Annemieke. Niet aan Annemieke.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
och ja Here Comes the Sun hadden we ook nog te gaan
Al besproken.quote:
Dan zit ik meestal al op de oudejaarsfeesten dus dit is ook prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Old and Wise hoort gewoon op oudejaarsavond
Gemiste kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed een oud collega van me een huwelijksaanzoek bij Here comes the sun bij Annemieke. Niet aan Annemieke.
One van Metallica. CiT is wel top 10 geloof ikquote:
Nee. Vroeger was het hier wel klein-Gaza in het dorp, tegenwoordig is het gewoon tamme bende waarbij zelfs de bushokjes heel blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Altena woonde. Daar is dat traditie. Veen.
Geboren in Roosendaal én Nispen. Jawel!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom jij uit die regio?
Och erm.
Ik heb er tussen 19-20 3 achter elkaar. En 4 tussen 21-22quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vier stemliedjes komend uur
De nummers worden kleiner en dequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef essnhills het volgende:
82 - Here Comes The Sun - The Beatles![]()
81 - Somebody To Love - Queen![]()
80 - Old And Wise - The Alan Parsons Project![]()
79 - Uprising - Muse![]()
78 - Somebody To Love (Live) - George Michael & Queen![]()
77 - The Chain - Fleetwood Mac![]()
76 - Lose Yourself - Eminem
75 - Phantom Of The Opera - Floor Jansen & Henk Poort![]()
74 - One - U2
73 - Another Brick In The Wall - Pink Floyd![]()
72 - The Scientist - Coldplay
Er is een goeie reden dat Brabant een van de economische motoren van het land is.quote:
Als je die redenatie volgt kan Snelle in de top 10.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal al op de oudejaarsfeesten dus dit is ook prima.
Ja dat zeg ik Hansquote:
Tweemaal geboren, dat lijkt me niet gewoon nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geboren in Roosendaal én Nispen. Jawel!
Nooit gewoon overigens. 't schoon Oudenbosch echter wel.
Genieten!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb er tussen 19-20 3 achter elkaar. En 4 tussen 21-22
Met de meest kitscherige kerk van het landquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geboren in Roosendaal én Nispen. Jawel!
Nooit gewoond overigens. 't schoon Oudenbosch echter wel.
That's what she saidquote:
Geloof je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
One van Metallica. CiT is wel top 10 geloof ik
Gemeentelijke herindeling heeft dat wel opgelost jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tweemaal geboren, dat lijkt me niet gewoon nee.
Niet geheel verrassendquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner en de's worden minder
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de meest kitscherige kerk van het land
Nee, ze hebben zoveel beter gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook nooit echt.. degelijke Muse, by the books zeg maar
prima nr en versie hoor. Maar 75????quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Poppejans het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
75 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
harddrive is kaduuk gegaan tijdje terug dus excel bestand ervan kwijtquote:
Dat was een prachtig moment jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed een oud collega van me een huwelijksaanzoek bij Here comes the sun bij Annemieke. Niet aan Annemieke.
Soms gebeurt dat nog spontaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef hole1988 het volgende:
Somebody To Love twee keer in 1 uur.
ja ik heb wss ook geenquote:
Wmb op nr 1quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
prima nr en versie hoor. Maar 75????
Hierquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
harddrive is kaduuk gegaan tijdje terug dus excel bestand ervan kwijt
ik gok dat mn top 5 gewoon is
1 One
2 The Chain
3 Twist in my Sobriety
4 Stargazer
5 Halloween (Helloween)
Smaak , u heeft hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
1 One
2 The Chain
3 Twist in my Sobriety
4 Stargazer
5 Halloween (Helloween)
Die 3 is een vreemde eend in de bijt maar ik geloof dat ik die wel kan begrijpenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
1 One
2 The Chain
3 Twist in my Sobriety
4 Stargazer
5 Halloween (Helloween)
Je kan beter naar Hongarijequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig dan maar niet naar Parijs.
Altijd een backup maken!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
1 One
2 The Chain
3 Twist in my Sobriety
4 Stargazer
5 Halloween (Helloween)
Oh ik heb ze nog wel hoor. Nu ook weer 2. Al zal ik ze, gezien de bands, evengoed wel kennenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ik heb wss ook geen's meer
Mijne zit op de bank.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand een staatslot? Ik niet dit jaar
Nee ik heb gewoon een eigen slotquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Een halvequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Ja, traditiegetrouw een heel lot eindcijfer 5quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
ja is het ook wel, maar het is eigenlijk het meest wat ik verlang in melancholiek in muziek in dat nummerquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die 3 is een vreemde eend in de bijt maar ik geloof dat ik die wel kan begrijpen
Heb er eentje gekregen met kerst voor de 10e. Maar die is kwijt. Dus mocht de winnaar niet gevonden worden dan gaan we m knijpenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
2 halvequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef houdjemond het volgende:
klopt misschien wel handigquote:
The scientist is die ene met die clip die achteruit loopt en die autocrashquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb ze nog wel hoor. Nu ook weer 2. Al zal ik ze, gezien de bands, evengoed wel kennen
Jij ook hupquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, traditiegetrouw een heel lot eindcijfer 5
Rijk het nieuwe jaar inquote:
Twee keer de helft.quote:
Jawel, hoofdprijs.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:04 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar niet bepaald het winnende lot of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |