Lost On You zat in de nacht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar nog geen enkele keer LP gehad, hoe dan?![]()
![]()
![]()
(wel 'iets' minder aanwezig dan in 2020)
Wist niet eens dat een ander kleurtje konquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Was roze toen ik mod was en ben het nu nog. Past gewoon bij me.
Neuh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb ik een spannende discussie gemist?
Erg jammer.
AC/DC met Bon Scott kan ik zoveel beter hebben ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach geintje, lekker nummertje dit hoor. AC/DC met normale zang is wel genot
Vannacht om 00.01quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die koude douche moet nog komen he?
Vind jij AC/DC ook de rockvariant van Blof/Racoon en zo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer.
Elk jaar met Koningsdagquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wist niet eens dat een ander kleurtje kon
Oja iedereen was geloof ik hier ook ooit eens oranje!
Optreden voor een 3000 man. Whole Lotta Rosie: Beetje lafjes wat gespring vooraan en wat armpjes de lucht inquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat dit boven heel veel rozie?
Was voor 1 dag. Maar we zijn nu 4 maanden verder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zometeen Claudia de Breij, dan is iedereen weer eensgezind.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer.
Het is het internet. Alles kan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |