Mooi gesproken mexquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een discussie prima, maar aub niet over zo'n onderwerp waardoor het badwater ijskoud wordt omdat er zo in gepolariseerd wordt
Ja dat hoor ik wel vakerquote:
Mag niet, foeiquote:
Ik stap wel van je digitale teentjes af, zijn waarschijnlijk net zo kort als je.. nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Wees maar trots' vind ik niet zo'n gezellige opmerking voor een TT die ik in een splitsecond moet bedenken (en niet eens zelf bedacht heb).
Die koude douche moet nog komen he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een discussie prima, maar aub niet over zo'n onderwerp waardoor het badwater ijskoud wordt omdat er zo in gepolariseerd wordt
iconischer nummer maar muzikaal is whole lotta rosie gewoon 10x beterquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat dit boven heel veel rozie?
Omdat het beter isquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister dus via internet en loop dus zo’n 30 seconden achter dus het is altijd grappig om dit soort posts te lezen terwijl de gevoelige klanken van Queen nog door de kamer schalden.quote:
quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt logisch.quote:
Was roze toen ik mod was en ben het nu nog. Past gewoon bij me.quote:
Ach geintje, lekker nummertje dit hoor. AC/DC met normale zang is wel genotquote:
Hou er nou eens over op!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Iedereen heeft er een eigen mening over en gaat die ook niet snel veranderen, dus dan kunnen we net zo goed erover ophouden en genieten van de muziek
Lost On You zat in de nacht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar nog geen enkele keer LP gehad, hoe dan?![]()
![]()
![]()
(wel 'iets' minder aanwezig dan in 2020)
Wist niet eens dat een ander kleurtje konquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Was roze toen ik mod was en ben het nu nog. Past gewoon bij me.
Neuh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb ik een spannende discussie gemist?
Erg jammer.
AC/DC met Bon Scott kan ik zoveel beter hebben ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach geintje, lekker nummertje dit hoor. AC/DC met normale zang is wel genot
Vannacht om 00.01quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die koude douche moet nog komen he?
Vind jij AC/DC ook de rockvariant van Blof/Racoon en zo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer.
Elk jaar met Koningsdagquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wist niet eens dat een ander kleurtje kon
Oja iedereen was geloof ik hier ook ooit eens oranje!
Optreden voor een 3000 man. Whole Lotta Rosie: Beetje lafjes wat gespring vooraan en wat armpjes de lucht inquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Was voor 1 dag. Maar we zijn nu 4 maanden verder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zometeen Claudia de Breij, dan is iedereen weer eensgezind.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer.
Het is het internet. Alles kan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |