Ik moet nog even door tot 5 helaasquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh ja, ik had woensdag ook iets anders gehaald dan HJ. Dat gooi ik vanmiddag maar in m'n mik.
Ik verbied helemaal niemand iets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou maar anderen iets verbieden omdat je het niet stoer vindt, jeetje.
Dat is net als vegetariėrs die wel hamburgers en worst willen maar dan gemaakt van meukquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Alcoholvrije drank![]()
Drink dan gewoon niet
Ik wacht op werkende mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet nog even door tot 5 helaas
Ik vind lowlander dus echt niet te zuipen, niks van die brouwerijquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou niet van niet, al heb ik onlangs wel wat biologische biertjes van Lowlander ontdekt die ik wel lekker vind.
Heb nu 1812 verschillendequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt vast een uitgebreide documentatie van alle kroonkurken
ik voel je verdrietquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ow neeee.
Ik heb de Pokemon themesong gemist vanmorgen![]()
Echt? Winter en Autumn zijn lekker vind ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind lowlander dus echt niet te zuipen, niks van die brouwerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |