Drink wel eens alcoholvrijbier bij een concertje als ik nog moet rijden. Zijn steeds beter geworden, is gewoon prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Alcoholvrije drank![]()
Drink dan gewoon niet
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij voelen de liefde
En warmte met 15 graden hier
Da's limonadequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Amstel Radler 0,0 als ik rijden moet vind ik prima te doen hoor
Ook zoiets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Net als vegetarische slager. Alsof je met geweld een broccoli hebt moeten slachten ofzo.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef peaceman het volgende:
Amstel noemen als het over bier gaat
Hertog Jan-goden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef peaceman het volgende:
Amstel noemen als het over bier gaat
Ik vind de Radler zonder alcohol boei lekker. Met alcohol wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Amstel Radler 0,0 als ik rijden moet vind ik prima te doen hoor
Preciesquote:
Oh ja, ik had woensdag ook iets anders gehaald dan HJ. Dat gooi ik vanmiddag maar in m'n mik.quote:
Je hebt vast een uitgebreide documentatie van alle kroonkurkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verzamel kroonkurken dus koop nog wel eens alcoholvrij bier als er doppen op zitten die ik nog niet heb
Het gaat om de smaak. Niet om de alcohol die er in zit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Alcoholvrije drank![]()
Drink dan gewoon niet
Je zou maar anderen iets verbieden omdat je het niet stoer vindt, jeetje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Alcoholvrije drank![]()
Drink dan gewoon niet
Guiness is inderdaad ranzigheidquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies
Maar ik hou van vrijwel alle bier hoor (behalve dat Guinness ofzoiets) , dus ben makkelijk blij te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |