16 plekjes winnen, zijn dat Peter-stemmers die de verkeerde te pakken hadden denk je?quote:
Ik durfde het niet op te zoekenquote:
Ik heb die knul vaker gezien dan meneerHJM deze weekquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:28 schreef essnhills het volgende:
Jezus mobiel posten is wel echt ruk tegenwoordig
Haten niet, maar ik heb er niks mee.quote:
quote:
Ja ik zie de noodzaak eigenlijk nog steeds niet. Hebben die andere mensen ook een leuke dag, win-win.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik naar het ontbijtbuffet ga, moet het wel.
Ik heb mensen in nachttreinen na borrels trauma's bezorgd met dit nummer dus die ga ik zo weer even sarren.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef alopio het volgende:
Godver waarom is het opeens zo druk op m’n laatste werkdag
Kan ook collateral zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
16 plekjes winnen, zijn dat Peter-stemmers die de verkeerde te pakken hadden denk je?
Op de site van top2000 kun je precies verloop van nummers zien. Zo zijn er wel top 300 nummers die er nu nog maar net instaan.quote:
Ik doe nooit iets anders.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:28 schreef essnhills het volgende:
Jezus mobiel posten is wel echt ruk tegenwoordig
Noem je diaan nou een veelvraat?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zie de noodzaak eigenlijk nog steeds niet. Hebben die andere mensen ook een leuke dag, win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |