SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2021
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst!
Om te weten over editie 2021:
o Tom en Manon is de nieuwe rage van de Top2000
Niemand weet wie het zijn maar toch hebben we het erover.
o 'Bankzitters', een of ander groepje mislukte YouTubers met een hele enge fanbase, zijn dit jaar met een of ander vaag nummer in de lijst gestemd, en hebben zoals gezegd de meest psychopathische fans die er bestaan. Mijden als de pest, dus.
o Op 30 december wordt er altijd te veel kutmuziek gedraaid.
o De echo van Emily:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:.
Op tijd gestopt want heb morgen wat taken te vervullen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Daar heb je weer een kopje lauwe thee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit is voor de misfits die 's nachts op FOK! posten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ ZEI LEGENDARISCH"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Sowieso zou ik liever Rigoreus in de lijst zien dan Blauw en dit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen is vd Wereld is overschat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik stop ook even met zuipen, ik moet morgen nog zuipen immers.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
Op tijd gestopt want heb morgen wat taken te vervullen![]()
![]()
Ik wil ook nieuwe knopjes ontdekken!
Jaaa niks Lau!
Hoera voor thee!And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Zo mensen, ik duik onder de wol. Maak er nog een fijne nacht van
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind ons eigenlijk misfits, dus dit liedje is voor ons!!!!! Wij staan niet alleen!My friends all drive horses![]()
Prima. Of Feest. vind de 2 nummers in de lijst gewoon totaal niet hun beste werkquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso zou ik liever Rigoreus in de lijst zien dan Blauw en dit.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ga morgen pas zuipen. Heb maar 6 uur slaap ingepland, dan zuipen is een slecht plan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit. Thé Lau kreeg een beetje een klein Hazes-syndroompje, werd verheven tot grote muziekgod, waar tot voordat ie terminaal was, de snobs hun neus ervoor ophaalden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen is vd Wereld is overschatNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Fred_B het volgende:
Zo mensen, ik duik onder de wol. Maak er nog een fijne nacht van![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Fred_B het volgende:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Uitslapen doe ik zaterdag wel weerquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stop ook even met zuipen, ik moet morgen nog zuipen immers.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Echt zo'n Vrienden van Amstel allemaal op het podium-nummer- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?![]()
Lekker slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef Fred_B het volgende:
Make love, not war ☮![]()
Vergeet Frans nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Thé Lau kreeg een beetje een klein Hazes-syndroompje, werd verheven tot grote muziekgod, waar tot voordat ie terminaal was, de snobs hun neus ervoor ophaalden.
Keyboard Knight![]()
Viðrar vel til loftárásaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Even een wat lugubere rondvraag
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?![]()
Deep Purple - When a blind man criesquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?
Jij?My friends all drive horses![]()
Waarheen leidt de wegquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Gewoon de wat ingetogener nummers uit de bovenste regionen van mijn top 1000. Iets van Beach House ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik weet dat wel ja. Moet eerlijk bekennen dat mij dat persoonlijk geen zak uitmaakt wat iemand is. Gaat me toch om de muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDaar kwam een vriend mee! King Princess is toch non-binary? Dat vind ik geweldig, maar als het goed is weet je dat ik dat geweldig vind
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
En toch zijn dit mooie lyricsAnd everything under the sun is in tune
T werd een beetje pijnlijk. Humberto Tan bleef m maar verheerlijken met uitzendingen. En The wilde maar niet dood. Zat al lang over zn uiterste sterfdatum heen. T werd gewoon pijnlijk. Je gunt niemand dat ze doodgaan maar proefde op een gegeven moment wel zoiets van 'wanneer gaat die the nou dood?'quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Thé Lau kreeg een beetje een klein Hazes-syndroompje, werd verheven tot grote muziekgod, waar tot voordat ie terminaal was, de snobs hun neus ervoor ophaalden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
+2quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En toch zijn dit mooie lyricsKeyboard Knight![]()
Ace Frehley - Fractured Mirrorquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?Un dann rettet kein Kavallerie,
Begrafeniskanshebbers zijn The Rip, To Build A Home, Vapour Trail en Stay With Me Til The Morning[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T werd een beetje pijnlijk. Humberto Tan bleef m maar verheerlijken met uitzendingen. En The wilde maar niet dood. Zat al lang over zn uiterste sterfdatum heen. T werd gewoon pijnlijk. Je gunt niemand dat ze doodgaan maar proefde op een gegeven moment wel zoiets van 'wanneer gaat die the nou dood?'
Keyboard Knight![]()
Oh jee, heb ik iets in gang gezetquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?Nou, John Miles' Music is wel lekker, ik denk dat een he-le-boel mensen Borsato's 'Afscheid Nemen Bestaat niet' nu schrappen, maar ik denk dat ik 'The Radios' met Teardrops ook wel een goeie vind.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Heel Agaetis Byrjun maar eens luisteren danquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1. Gorky - Miaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
2. Songs:Ohia - Lioness
3. Nick Drake - Fruit Tree
En dan nog de band van n vriend van me die The Weight van The Band speeltHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The National - Fake Empirequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Als er daardoor mensen op gaan stemmen en het in de lijst verschijnt hebben we van de wereld toch weer een betere plaats gemaakt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Naja, ik vind het mooi dat daar tegenwoordig ruimte voor is!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik weet dat wel ja. Moet eerlijk bekennen dat mij dat persoonlijk geen zak uitmaakt wat iemand is. Gaat me toch om de muziek.Ik vond King Princess niet heel goed, maar zal die nog een kans geven.
![]()
Zing een liedje voor me Frans? Dat probeer ik te vergetenquote:
Lioness is ook wel een optie jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorky - Mia
En dan nog de band van n vriend van me die The Weight van The Band speelt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Everything in its right place of how to disappear completely van Radiohead. En ik denk toch ook Imagine. Plus nog een playlist van minimaal 24 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zing een liedje voor me Frans? Dat probeer ik te vergeten
Keyboard Knight![]()
dust in the wind denk ik, beetje cliche misschien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
LEGENDARISCH[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Lionessquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorky - Mia
En dan nog de band van n vriend van me die The Weight van The Band speelt
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zing een liedje voor me Frans? Dat probeer ik te vergeten![]()
Die was ik oprecht even vergeten![]()
jeff buckley hallelujahquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
ik reed huilend van werk naar huis iets over negenen vanavond.
Dat ik niemand heb aangereden mag een wonder heten.And everything under the sun is in tune
Oh en en en: These Are The Days Of Our Lives van Queen. Dat wil ik ook wel op mijn begrafenis.
Ik heb nu voor het eerst een paar uurtjes die stream gekeken..
Conclusie: De dame aan de rechterkant is 87% het lekkerst
Keyboard Knight![]()
Fijn dat dit nog zo hoog staat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nick Drake - Things behind the sun of zo? Eigenlijk mogen de nabestaanden het beslissen, die moeten er bij zijn, ik kan er zelf niet bij zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wat zouden jullie willen dat op jullie begrafenis afgespeeld wordt?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Op zich hoef je niet dood van mij, maar als dat ervoor nodig is om The National eindelijk eens in de lijst te krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The National - Fake Empire
Als er daardoor mensen op gaan stemmen en het in de lijst verschijnt hebben we van de wereld toch weer een betere plaats gemaakt.![]()
@ok01 de steen van Paul de Leeuw en Please don’t make me cry van UB40.
Bij mijn vader hebben we het anders gedaan, gewoon muziek gedraaid tijdens de dienst… er kwamen daardoor heel veel van zijn lievelingsliedjes voorbij en was het niet standaard.Make love, not war ☮![]()
Stars van Nina Simonequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple - When a blind man cries
Jij?![]()
Ohhhh De Steen, ja mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:34 schreef Diaan73 het volgende:
@:ok01 de steen van Paul de Leeuw en Please don’t make me cry van UB40.
Bij mijn vader hebben we het anders gedaan, gewoon muziek gedraaid tijdens de dienst… er kwamen daardoor heel veel van zijn lievelingsliedjes voorbij en was het niet standaard.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:33 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
jeff buckley hallelujah
ik reed huilend van werk naar huis iets over negenen vanavond.
Dat ik niemand heb aangereden mag een wonder heten.![]()
![]()
Verder natuurlijk een vreselijk nummer om iedereen te irriteren op mijn uitvaart.
Dat zal ze lerenAnd everything under the sun is in tune
Ik ging stukquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich hoef je niet dood van mij, maar als dat ervoor nodig is om The National eindelijk eens in de lijst te krijgen
We gaan wel zijn voorbeschouwingen missen dan![]()
![]()
Nu wat lekkere Harry van Styles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga het ook voor gezien houden.
Truste allen en ongetwijfeld tot morgen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ken eigenlijk alleen dat nummer en dat vind ik tof. Ik hou van nummer die totaal een andere kant op gaan. Zo vind ik admiral freebee met Get out of town ook tof. Nog een tipquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, ik vind het mooi dat daar tegenwoordig ruimte voor is!Ik vond King Princess niet heel goed, maar zal die nog een kans geven.
Ik heb sinds deze lijstquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga morgen pas zuipen. Heb maar 6 uur slaap ingepland, dan zuipen is een slecht plan
25 dec - 6 uur
26 dec - 5 uur
27 dec - 5 uur
28 dec - 2 uur
29 dec - 6 uur
30 dec - 5 uur
geslapen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eduard Khil - I'm Glad because I'm Finally Returning Back Home een optie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Verder natuurlijk een vreslijk nummer om iedereen te irriteren op mijn uitvaart.
Dat zal ze lerenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dik in orde iddquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: ik vind dit een prima nr![]()
![]()
Je was inderdaad inspiratie voor deze vraagquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik iets in gang gezetNou, John Miles' Music is wel lekker, ik denk dat een he-le-boel mensen Borsato's 'Afscheid Nemen Bestaat niet' nu schrappen, maar ik denk dat ik 'The Radios' met Teardrops ook wel een goeie vind.
![]()
Prachtige keuzes![]()
Dit stond volgens mij wel op mijn V500-kaartquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: ik vind dit een prima nr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En gezopen trouwens. Ook gezopen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Volgens mij vinden de meeste mensen hier dit altijd een prima nummer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: ik vind dit een prima nr
Overgeproduceerde bagger, next.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
...Ik ben oprecht verrast. Ik schreef het af in dit nummer, maar ik ga nu van 'DIT LIEDJE???'quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Idem. Kaj is er ook liefhebber van. Maar niet gehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit stond volgens mij wel op mijn V500-kaartHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ging er ook van uit dat iedereen zou klagen over dit lied. Fijn dat het niet zo is, mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het mag wel ietsjes lager![]()
Zolang het niet My way is, is het niet clichéquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dust in the wind denk ik, beetje cliche misschien.![]()
Ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ga ook impopulair zijnMy friends all drive horses![]()
Dit is wel zo een nummer om iedereen te irriteren op mijn uitvaart
Ik teken alvast onder voorbehoud van een nieuwe oude AdeleAnd everything under the sun is in tune
Lekker slapen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Zorro het volgende:
Make love, not war ☮![]()
Prima nummer. Alleen wat te hoogI love music |Ajax forever
Heb hem zelf op 533 in mijn top 1000quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ging er ook van uit dat iedereen zou klagen over dit lied. Fijn dat het niet zo is, mooi.
Het mag wel ietsjes lager![]()
![]()
219 op de bingokaart zie ik. Notering meer dan gehalveerd dit jaar, maar het was dus alsnog onvoldoende. En dan ook nog Niall geplugd, maar dat die geen kans zou maken wist ik wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idem. Kaj is er ook liefhebber van. Maar niet gehaald[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Zorro het volgende:
Truste allen en ongetwijfeld tot morgen![]()
![]()
15 plekken te laag zelfsquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je overlijdt aan corona: It's a sign of the times...quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:36 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Dit is wel zo een nummer om iedereen te irriteren op mijn uitvaart
Ik teken alvast onder voorbehoud van een nieuwe oude Adele|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Zorro het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarheen Waarvoor... Van Stef Ekkel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Verder natuurlijk een vreselijk nummer om iedereen te irriteren op mijn uitvaart.
Dat zal ze leren
Prince!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je overlijdt aan corona: It's a sign of the times...Keyboard Knight![]()
Ik ook…quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: ik vind dit een prima nrMake love, not war ☮![]()
Iemand al gezegd dat het origineel van Prins is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dag, fijne dromen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:35 schreef Zorro het volgende:
And everything under the sun is in tune
Dan gewoon de hele plaat '4us' van Doe Maar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je overlijdt aan corona: It's a sign of the times...Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gezegd dat het origineel van Prins is?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: