SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
aiiquote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
* verschuilt zich in zijn bospodquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?quote:
Zal wel weer een overschot aan vingers hebben na vanavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft het al op sterk water staan nu denk ik.
Kwiwi for Mayorquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Manager zal wel bellen, neem mooi niet op
10equote:Op vrijdag 31 december 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?
In de buurt waar ik vroeger woonde hadden ze ook om 18:00 al een grote vuurwerkshow bij een bejaardentehuis. Voor kinderen ook ideaal.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenOp deze vroeg door brandweergeluiden gelardeerde ochtend van een dag waarop we alweer 1:02 langer zonlicht mogen genieten dan gisteren
Zelfs de laatste zonsopkomst van het jaar is gisteren geweest (als in, vandaag komt ie weer iets vroeger op).
In het Spaanse dorp Villar de Corneja wordt de jaarwisseling altijd op 31 december om 12 uur 's middags gevierd. De bewoners zijn gewoon te oud (gemiddeld boven de 80) en slapen om middernacht allang.
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?
Zo'n lillerig spiegeleiquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, dan maar de RRS.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..
tuinslang heb ik niet, douche kop op max erop werkt ook niet..
ik kan niet weg anders was ik ook nu wat aan het halenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij een oliebollenkraam, tis niet druk, twee klanten
precies 45 meer dan ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
45 boeken gelezen dit jaarIk ken mensen die er ruim 100 lezen in een jaar, maar dit is voor mij een record.
JA DANK Uquote:Gelieve met 1 persoon per dier te komen en kom het liefst zonder uw kinderen.
"Stuur het liefst uw dier zelf op pad!"quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Mail van de dierenarts:
[..]
JA DANK U
Ja een hele mooie lucht nuquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
De lucht wordt steeds mooier
Kunnen ze dat niet voorspellen: Morgenochtend een stralende rozegele hemel!
Dan kan ik daar rekening mee houden.
En wat ga je dan doen als je er rekening mee hebt gehouden?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
De lucht wordt steeds mooier
Kunnen ze dat niet voorspellen: Morgenochtend een stralende rozegele hemel!
Dan kan ik daar rekening mee houden.
Plannen om eerder uit bed te komen maar het uiteindelijk toch niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen als je er rekening mee hebt gehouden?
Ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plannen om eerder uit bed te komen maar het uiteindelijk toch niet doen
Zwembroek aan en cocktails op het Lidodek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De koudste laatste dag van het jaar werd in 1978 geklokt. Toen daalde de temperatuur tot -9,5 graden. Het verschil met het warmterecord van vandaag bedraagt dus bijna 24 graden, In alle vroegte lag de temperatuur in De Bilt al boven de 14 graden.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
Was ook uitgestorven op het werk alleen een paar schoonmakers, ga daar niet 4 uur in m8jn eentje niets zitten doen op mijn laatste dag
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembroek aan en cocktails op het Lidodek.
Eindelijk!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spookachtige foto. Doet me denken aan Sherlock Holmes and The Abominable Bridequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Mooie zonsopgang op de tiet aan de muur.
https://i.imgur.com/andW5Rd.jpg
Tim Burtons Corpse Bride.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spookachtige foto. Doet me denken aan Sherlock Holmes and The Abominable Bride
ik ben weer thuis, nah als ze belt zal ik wel uitleggen dat ik geen zin had in een laatste dag in mijn eentje, schrijft ze maar een halve dag als het moetquote:
Over terugblikken gesproken:quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus al die terugblikken op 2021 overal
Doe je dit nog steeds? Vraag ik voor een vriend.quote:
Waarom denk je dat ze nooit vrij heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over terugblikken gesproken:
[..]
Doe je dit nog steeds? Vraag ik voor een vriend.
Nog een stalker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig daar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
De taart wordt in het andere filiaal bezorgd vandaag, daar ben ik niet bij. Was ook gedetacheerd, dus ben daar al drie jaar niet meer geweest, ken de meeste daar ook niet meer alleen de leiding en een stuk of 5 oude collega's
Wel attent van jequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
De taart wordt in het andere filiaal bezorgd vandaag, daar ben ik niet bij. Was ook gedetacheerd, dus ben daar al drie jaar niet meer geweest, ken de meeste daar ook niet meer alleen de leiding en een stuk of 5 oude collega's
Je werk klonk altijd wel relaxed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
De manager komt af en toe even op de koffie om even te babbelen hoet het gaat, dus die zie ik maar eens in de twee weken
Ha die Haags!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes, goedemorgen oliebol @:dud0r
copainquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes, goedemorgen oliebol @:dud0r
nou nou nouquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dag van het jaar, wat een jaar was het hè lieve jongens en meisjes?
Mja, heeft toch ook wel leuke en positieve dingen gebracht. Maar volgend jaar gelieve iets minder beperkingen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van dat meisje wat bij je binnnekwam?
Tam jaar. Maar snel wilde plannen maken voor volgende.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Bij mij lijkt het alsof er niets voorgevallen is of veranderd maar stiekem is dat toch wel, enorm zelfs, vaag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heeft toch ook wel leuke en positieve dingen gebracht. Maar volgend jaar gelieve iets minder beperkingen.
Morgen trek je een strakke rode jurk aan en ga je joehoe staan roepen op het balkon tegen ieder cruiseschip?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
is maar goed dat we het jaar afsluiten want morgen wordt vast alles anders
Morgen wordt in ieder geval goed katerig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
is maar goed dat we het jaar afsluiten want morgen wordt vast alles anders
Ik heb veel over mezelf geleerdquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het alsof er niets voorgevallen is of veranderd maar stiekem is dat toch wel, enorm zelfs, vaag.
staat geloof ik niks geplandquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen trek je een strakke rode jurk aan en ga je joehoe staan roepen op het balkon tegen ieder cruiseschip?
Ik vrees er ook voor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen wordt in ieder geval goed katerig.
paling. Das lekker zeg. Lang al niet opquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
oliebollen, bubbels en vette paling voor ontbijt
Ja ik ook wel een beetje, denk ik, ben er nog niet achter wat het is of hoe of wat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb veel over mezelf geleerd
Hoeneer was je laatste paling?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paling. Das lekker zeg. Lang al niet op
nee ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel een strakke rode jurk mocht er toch iets voorbij komen?
Denk zeker een half jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer was je laatste paling?
ja tot zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:51 schreef Karzai het volgende:
ik ga eerst even opruimen, krijg visite
doe wel een feestmutsje opquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Je moet er wel een beetje feestelijk uitzien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, denk ik, ben er nog niet achter wat het is of hoe of wat.
Ik moet nog een hoop halen........gaat weer ren- en vliegwerk worden of iemand anders inschakelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kaasboer, slijter, supermarkt. Ik ben ook klaar voor vanavond.
Komen de Uitstralinkjes weer bij elkaar vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop halen........gaat weer ren- en vliegwerk worden of iemand anders inschakelen
Een zusje op Curaçao, ander zusje in Spanjequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen de Uitstralinkjes weer bij elkaar vanavond?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zusje op Curaçao, ander zusje in Spanje
Ja beetje traditie, Christmas together by the fireplace and Hogmanay in the sun.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De hele clan is uitgevlogen?
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zusje op Curaçao, ander zusje in Spanje
Wel lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje traditie, Christmas together by the fireplace and Hogmanay in the sun.
Heb je nou al die tijd niet kunnen douchen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:07 schreef mschol het volgende:
riool doet zn werk weer
douchkraan zit erop maar koud druppelt heel langzaam, die moet dus opnieuw
begin kraan keuken + washandje (:') )quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nou al die tijd niet kunnen douchen?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:07 schreef mschol het volgende:
riool doet zn werk weer
douchkraan zit erop maar koud druppelt heel langzaam, die moet dus opnieuw
ze hebben als enige grote keten hun prijzen niet verhoogd terwijl de grondstof/ketenprijzen wel hoger zijn geworden.quote:
Das shitquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
begin kraan keuken + washandje (:') )
later koud heel erg dicht gedraaid zodat douchkraan bijna alleen warm water kon pakken, dan kon ik 1-2 minuten even snel water aan hebben zonder dat badkamer overliep
(2 problemen dus: riool dat heel beroerd liep, en een thermostaatkraan waar de thermostaat kaduuk is)
Living the good life.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Zit al aan een stokbroodje kruidenboter
glaasje wijn erbijquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Zit al aan een stokbroodje kruidenboter
ik heb er net een andere, nieuwe douchekraan opgezet maar alleen koudwater druppelt nu heel klein beetje, moet ik dus opnieuw doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das shit![]()
Kan je die douchekraan zelf fixen?
Het is ook nog rustiger dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:16 schreef Ama het volgende:
Ergens mis ik dat geknal de hele dag met oudejaarsdag toch wel een beetje.
Vroeger was het altijd stipt 10.00 uur een oorlogsgebied buiten, dat werd al minder toen ze het verhoogde naar 18.00 uur (?) en nu is het gewoon nog stilquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:16 schreef Ama het volgende:
Ergens mis ik dat geknal de hele dag met oudejaarsdag toch wel een beetje.
Mooi tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd stipt 10.00 uur een oorlogsgebied buiten, dat werd al minder toen ze het verhoogde naar 18.00 uur (?) en nu is het gewoon nog stil
doodzonde eigenlijk wel.. had wel wat, al dat vuurwerk de hele dag doorquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd stipt 10.00 uur een oorlogsgebied buiten, dat werd al minder toen ze het verhoogde naar 18.00 uur (?) en nu is het gewoon nog stil
Eens, voor de 31ste vind ik het kut maar vandaag hoort het er toch een beetje bij eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
doodzonde eigenlijk wel.. had wel wat, al dat vuurwerk de hele dag door
hier absoluut nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook nog rustiger dan vorig jaar.
Had hier ook wel verwacht dat iedereen gewoon over de grens vuurwerk heeft gehaald maar lijkt mee te vallen.quote:
Nee maar jij zit dan ook helemaal in een uithoek waar geen handhavende BOA's durven te komenquote:
Nee daarom dat hier een half leger van de politie opleiding rond rijdtquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar jij zit dan ook helemaal in een uithoek waar geen handhavende BOA's durven te komen
In opleiding hebben ze toch nog geen autoriteit om binnen te mogen uitschrijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee daarom dat hier een half leger van de politie opleiding rond rijdt
Gewoon afsteken buiten asielzoekerscentra, zijn ze weer even dankbaar dat ze hutspot mogen etenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Dat knallen en die bommem zijn toch zo nutteloos
* pakt fles champagnequote:Op vrijdag 31 december 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
Waarom begint het alweer donker te worden
Waarom kijk ik toch altijd weer op buienradar als iemand dit zegt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
Hier is het nog steeds zonnigquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
ducttape?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:35 schreef Ama het volgende:
Week later.. eindelijk fietslamp weer vast weten te krijgen.Durf vanavond niet zonder licht te fietsen.
Nee ik dacht doe het schroefje eens andersom en nu zit hij wel weer vast.quote:
stilte voor de stormquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
leftie loosey righty tightyquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik dacht doe het schroefje eens andersom en nu zit hij wel weer vast.![]()
![]()
Week lopen kloten en lukte maar niet.
Zijn die niet afgedicht voor oudjaar?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
Laatste dag dat ik niet hoef te betalen voor de container dus mooi nog even alles in dat ding flikkeren.
Ondergrondse? Nee. Kan jeugd toch niet bij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die niet afgedicht voor oudjaar?
Als ze een pasje hebben toch welquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ondergrondse? Nee. Kan jeugd toch niet bij.
Waarom zouden ze een pasje hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze een pasje hebben toch welZie dat ze hier ook open zijn ja, alleen glas en kleding dingen zijn dicht
op straat flikkeren met wat zand eronder en om 0:00 in de hens steken. "vreugdevuur meneer de agent"quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, had het lumineuze idee om mn 2 kuub karton nog af te voeren.. Laat maar
Nou om de container te openen?quote:
ja dan moet ik het meeslepen naar het feestadresquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
op straat flikkeren met wat zand eronder en om 0:00 in de hens steken. "vreugdevuur meneer de agent"
Denk niet dat ouders pasje hebben. Denk dat die container alleen voor mijn blokje is (12 appartementen).quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
want ze moeten wel eens wat weggooien van pa en ma?
Ohquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Goitske het volgende:
Stond toch een enorme rij toen ik er langs liep
Altijd een noodlampje in je tas gooien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik dacht doe het schroefje eens andersom en nu zit hij wel weer vast.![]()
![]()
Week lopen kloten en lukte maar niet.
Ja maar geen idee hoe ik dat ding vast moet maken aan mijn fiets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Altijd een noodlampje in je tas gooien.
die hema dingen hebben een elastiek..quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar geen idee hoe ik dat ding vast moet maken aan mijn fiets.
Oh goeie wel zal even op lijstje zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die hema dingen hebben een elastiek..
lamp druk je op je stuur, die elastiek zwengel je er rond en haak je vast aan je lampje.
Zo ook met achterlichtje
Alleen alsjeblieft niet als main-lamp gebruiken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die hema dingen hebben een elastiek..
lamp druk je op je stuur, die elastiek zwengel je er rond en haak je vast aan je lampje.
Zo ook met achterlichtje
Nee natuurlijk niet, maar wel handig om in mijn tas te hebben voor het geval batterij van mijn fietslamp ineens leeg is ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen alsjeblieft niet als main-lamp gebruiken.
Ik zie er zoveel (amper) mee rondfietsen dat ik er treurig van word. Ja, het is technisch gezien verlichting, maar je bent alsnog amper zichtbaar met die dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar wel handig om in mijn tas te hebben voor het geval batterij van mijn fietslamp ineens leeg is ofzo.
jarenlang gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen alsjeblieft niet als main-lamp gebruiken.
https://www.hema.nl/vrije(...)ampjes-41198087.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie wel zal even op lijstje zetten.
ik was zelfs zo makkelijk dat ik het achterlichtje aan mn rugzak had hangenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er zoveel (amper) mee rondfietsen dat ik er treurig van word. Ja, het is technisch gezien verlichting, maar je bent alsnog amper zichtbaar met die dingen.
gewoon kruipen naar huisquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon nauwelijks 's nachts fietsen
Vooruut. En binnen (goed verlichte) bebouwde kom, naja, soit. Beter dan niks.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon nauwelijks 's nachts fietsen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:55 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook klaar voor, het bier staat koud
het is wel warm buitenquote:
beter gaan ze oliebollen schieten. kunnen we die opvangen en etenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
Volgens mij zijn ze ergens carbidschieten aan het schieten.
https://www.kruidvat.nl/k(...)etNSgERoCdXcQAvD_BwEquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie wel zal even op lijstje zetten.
Dan een buurtsuper oliebol halenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk niet zo'n zin om de deur uit te gaan. Decemberkalenders incasseren kan morgen ook wel of volgende week, is toch drie keer niksEn een enorme rij voor een zak oliebollen zie ik ook niet zitten.
Ohja moet ik zo ook even kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zondag om 8 uur vaccinatie, wat denk je zelf, plansite.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kom je daar in Zeeland savonds mensen tegen dan
Daarom kwarkini'squote:Op vrijdag 31 december 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die een oliebol maar een ranzige hap meel met gesmolten vet vind?
Beetje alsof je een balpen aan een Aboriginal geeft, die gaat ook eventjes gelukkig zijn.
2 per jaar eten , is traditie!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die een oliebol maar een ranzige hap meel met gesmolten vet vind?
Beetje alsof je een balpen aan een Aboriginal geeft, die gaat ook eventjes gelukkig zijn.
het zal eens niet zo zijnquote:
Ja, zelfde idee.quote:
21.45 en daarna lekker t bedje inquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde idee.En dan of om 21.45 of om 8.00. Op zondag.
vreetboeibolquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:11 schreef Ama het volgende:
Zal zo eens kijken of er oliebollen te koop zijn hier in de wijk.
Heb maar voor die op 3 gekozen, om 13.45, ook zo'n lekker praktische tijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde idee.En dan of om 21.45 of om 8.00. Op zondag.
Nah, in Japan heb je Kanamara Matsuri, het piemelfeest, is ook een traditie die niet perse hoeft.quote:
dat is net zo ver lopen en die zijn veel minder lekker dan van de kraam. Ik loop gewoon het plein op en als ik een rij voor de kraam zie draai ik om.quote:
Ik kon ook nog eentje ergens eind januari op een zaterdagavond in Dordt kiezenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
HA.
4 januari rond 11 hier in de stad.
Ik snap niet dat mannen problemen hebben met vrouwen die de penis aanbiddenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, in Japan heb je Kanamara Matsuri, het piemelfeest, is ook een traditie die niet perse hoeft.
Ik heb wel erg veel met die van mezelf op maar om het nou groter dan dat te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen problemen hebben met het aanbidden van de penis.
Jij bent blij met je 5 cmquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel erg veel met die van mezelf op maar om het nou groter dan dat te maken.
Wie het kleine niet eert ...quote:
De logica van die locaties ontgaat me echt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon ook nog eentje ergens eind januari op een zaterdagavond in Dordt kiezen
Dordt is voor mij niet zo gek ver weg, heb ik mijn eerste prikkies ook gehadquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De logica van die locaties ontgaat me echt.![]()
Maar goed, de boel staat gepland ditdat.
ik kon dus vanavond of morgenochtend.. op smerige tijden. in echte uithoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De logica van die locaties ontgaat me echt.![]()
Maar goed, de boel staat gepland ditdat.
Woest gaan tüterenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg net bij een kruispunt gewoon 3 keer achter elkaar geen voorrang.
Waren volgens mij ook allemaal Turken
Ehm, die episode heb ik gemist.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Wie had dat nou laatst hier, dat ze hem uitpakte en ze kwam echt een mini piemeltje tegen en dat ze uit medelijden toch maar een beetje aan het werk is gegaan?
S6E17quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, die episode heb ik gemist.
Racistische trien, drie keer toeteren en wie niet weg is die is gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg net bij een kruispunt gewoon 3 keer achter elkaar geen voorrang.
Waren volgens mij ook allemaal Turken
Ja, ik was aan het kloten met andere postcodes invullen. De 8 uur 's ochtends op zondag in het midden van niets was hardnekkig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kon dus vanavond of morgenochtend.. op smerige tijden. in echte uithoeken.
ga nu maandagavond hier vlakbij..
maar ze selecteren de locaties en slots op basis van wat je invult bij die vragen
laatste "werk" dag, geen zin, dus doe ook maar matig weinigquote:
Is dat een andere blik dan normaal?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Mja heb ze uitgescholden voor kut Turken. En je dan ook zo leeg blijven aankijken
moest lachenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is dat een andere blik dan normaal?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is dat een andere blik dan normaal?
Neem je wat lekkers voor me meequote:
zou wel lief zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat ie ineens met een strik rond z’n hoofd voor je neus
Lekker productieve dagquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
Toch nog ff kast bouwen.. En als ik op tijd klaar ben, kijken of de milieustraat nog open is
klinkt spannendquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:43 schreef Puala het volgende:
Ik heb likeur gekocht wat moet smaken naar haribo kikkertjes. Ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |