SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
aiiquote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
* verschuilt zich in zijn bospodquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?quote:
Zal wel weer een overschot aan vingers hebben na vanavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft het al op sterk water staan nu denk ik.
Kwiwi for Mayorquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Manager zal wel bellen, neem mooi niet op
10equote:Op vrijdag 31 december 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?
In de buurt waar ik vroeger woonde hadden ze ook om 18:00 al een grote vuurwerkshow bij een bejaardentehuis. Voor kinderen ook ideaal.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenOp deze vroeg door brandweergeluiden gelardeerde ochtend van een dag waarop we alweer 1:02 langer zonlicht mogen genieten dan gisteren
Zelfs de laatste zonsopkomst van het jaar is gisteren geweest (als in, vandaag komt ie weer iets vroeger op).
In het Spaanse dorp Villar de Corneja wordt de jaarwisseling altijd op 31 december om 12 uur 's middags gevierd. De bewoners zijn gewoon te oud (gemiddeld boven de 80) en slapen om middernacht allang.
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?
Zo'n lillerig spiegeleiquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft het al op sterk water staan nu denk ik.
Mja, dan maar de RRS.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..
tuinslang heb ik niet, douche kop op max erop werkt ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |