SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
aiiquote:Op vrijdag 31 december 2021 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel te vroeg wakker. Maar moet zo gaan werken.
* verschuilt zich in zijn bospodquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?quote:
Zal wel weer een overschot aan vingers hebben na vanavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft het al op sterk water staan nu denk ik.
Kwiwi for Mayorquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag mag iedereen de hele dag vuurwerk afschieten op het dorpsplein jongens, geen verbod in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Manager zal wel bellen, neem mooi niet op
10equote:Op vrijdag 31 december 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je volgende week meteen met je nieuwe baan?
In de buurt waar ik vroeger woonde hadden ze ook om 18:00 al een grote vuurwerkshow bij een bejaardentehuis. Voor kinderen ook ideaal.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenOp deze vroeg door brandweergeluiden gelardeerde ochtend van een dag waarop we alweer 1:02 langer zonlicht mogen genieten dan gisteren
Zelfs de laatste zonsopkomst van het jaar is gisteren geweest (als in, vandaag komt ie weer iets vroeger op).
In het Spaanse dorp Villar de Corneja wordt de jaarwisseling altijd op 31 december om 12 uur 's middags gevierd. De bewoners zijn gewoon te oud (gemiddeld boven de 80) en slapen om middernacht allang.
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelf proberen dmv tuinslang zonder iets erop (dus geen koppelstuk) en heet water en in doucheputje zonder deksel erop geen optie?
Zo'n lillerig spiegeleiquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, dan maar de RRS.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
heet water + soda + azijn (schijnbaar een goeie optie) werkte niet..
tuinslang heb ik niet, douche kop op max erop werkt ook niet..
ik kan niet weg anders was ik ook nu wat aan het halenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij een oliebollenkraam, tis niet druk, twee klanten
precies 45 meer dan ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
45 boeken gelezen dit jaarIk ken mensen die er ruim 100 lezen in een jaar, maar dit is voor mij een record.
JA DANK Uquote:Gelieve met 1 persoon per dier te komen en kom het liefst zonder uw kinderen.
"Stuur het liefst uw dier zelf op pad!"quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Mail van de dierenarts:
[..]
JA DANK U
Ja een hele mooie lucht nuquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
De lucht wordt steeds mooier
Kunnen ze dat niet voorspellen: Morgenochtend een stralende rozegele hemel!
Dan kan ik daar rekening mee houden.
En wat ga je dan doen als je er rekening mee hebt gehouden?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
De lucht wordt steeds mooier
Kunnen ze dat niet voorspellen: Morgenochtend een stralende rozegele hemel!
Dan kan ik daar rekening mee houden.
Plannen om eerder uit bed te komen maar het uiteindelijk toch niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen als je er rekening mee hebt gehouden?
Ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plannen om eerder uit bed te komen maar het uiteindelijk toch niet doen
Zwembroek aan en cocktails op het Lidodek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De koudste laatste dag van het jaar werd in 1978 geklokt. Toen daalde de temperatuur tot -9,5 graden. Het verschil met het warmterecord van vandaag bedraagt dus bijna 24 graden, In alle vroegte lag de temperatuur in De Bilt al boven de 14 graden.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
Was ook uitgestorven op het werk alleen een paar schoonmakers, ga daar niet 4 uur in m8jn eentje niets zitten doen op mijn laatste dag
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembroek aan en cocktails op het Lidodek.
Eindelijk!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spookachtige foto. Doet me denken aan Sherlock Holmes and The Abominable Bridequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Mooie zonsopgang op de tiet aan de muur.
https://i.imgur.com/andW5Rd.jpg
Tim Burtons Corpse Bride.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spookachtige foto. Doet me denken aan Sherlock Holmes and The Abominable Bride
ik ben weer thuis, nah als ze belt zal ik wel uitleggen dat ik geen zin had in een laatste dag in mijn eentje, schrijft ze maar een halve dag als het moetquote:
Over terugblikken gesproken:quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus al die terugblikken op 2021 overal
Doe je dit nog steeds? Vraag ik voor een vriend.quote:
Waarom denk je dat ze nooit vrij heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over terugblikken gesproken:
[..]
Doe je dit nog steeds? Vraag ik voor een vriend.
Nog een stalker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig daar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
De taart wordt in het andere filiaal bezorgd vandaag, daar ben ik niet bij. Was ook gedetacheerd, dus ben daar al drie jaar niet meer geweest, ken de meeste daar ook niet meer alleen de leiding en een stuk of 5 oude collega's
Wel attent van jequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
De taart wordt in het andere filiaal bezorgd vandaag, daar ben ik niet bij. Was ook gedetacheerd, dus ben daar al drie jaar niet meer geweest, ken de meeste daar ook niet meer alleen de leiding en een stuk of 5 oude collega's
Je werk klonk altijd wel relaxed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
De manager komt af en toe even op de koffie om even te babbelen hoet het gaat, dus die zie ik maar eens in de twee weken
Ha die Haags!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes, goedemorgen oliebol @:dud0r
copainquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes, goedemorgen oliebol @:dud0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |