De een minderen, de ander stoppen. En sporten etc etc.quote:
Telsell. Je had ook zo’n gast, die dat presenteerde,quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze zat weer in een infomercial voor een andere compilatie-CD box; Een 'long live the hippie sixties' box
Helemaal goed!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij houden contact volgend jaar! Als het toch minder gaat zal ik tegen je zeggen dat het niet erg is dat je een dag in bed hebt gelegen en je trots mag zijn dat je in elk geval hebt gekookt of zo!
Nee, dat klopt wel. Tip is dan wel om niet aan kinderen te beginnen, want dan ben je het deel van 'thuis-niks-aan-je-hoofd-hebben wel direct kwijt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ik studeer al 6 jaar en heb het inmiddels al wel gezien. Bij studeren ben je eigenlijk telkens in je hoofd bezig met deadlines. met een degelijke baan kan ik prima van 9 tot 5 werken en dan thuis niks meer aan mn hoofd hebben. Maar goed misschien idealiseer ik het wel een beetje
Dit klinkt wel heel ernstigquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is bescherming tegen die snow van Mexi
Ik heb echt nog veel te veel te kijken in januariquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zeg het nog maar eens. Laurel Canyon docu is echt geweldig. Gaat hem zien.
Supermooi! Dat gaat echt wel lukken hoor. Je zou nu al no problem naar Zweden kunnenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar Corona het toelaat
Het valt nu niet te plannen.
Voorkeur zijn Schotland, Lake District. Anders Noorwegen Zweden
Kijk het toch maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb echt nog veel te veel te kijken in januari
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel ernstig
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Gaan we Inkelen vanavond? zin in.
Dit zoetsappige, zeikerige, waar vroeger de Evergreen lijst vol mee stond werkt echt niet bij mijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze verbaast me wel echt
Ik snap je wel. Dit is eigenlijk het laatste unieke 60s nummer dat oudjaarsdag soms haalt zonder stemboostquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik geen idee heb waar 't in de lijst zou staan..dag 1 had ik ook geloofd
Zit al te drinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik heb de whisky al klaar staan
Heb ik me sowieso nog nooit voorgenomen, onzin datquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
ik doe maar geen goede voornemens, dat lukte me in alle voorgaande jaren toch ook al niet me er aan te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |