Is ook, maar ja die is al geweest/is ook minder bekendquote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef ok01 het volgende:
Deze![]()
![]()
Carry on Wayward son vind ik alleen wel beter
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat bier van gisteren smaakte toch anders hoor.Prince genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stemde hier in 2007 al op, mede door de Dream Theater cover (lol)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel iets wat elke generatie kan aanspreken.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef Sabata het volgende:
Persoonlijk verhaal. Ik zat vroeger bij een groep scouts. Stel rotzakken eerste klas, kon er nauwelijks mee overweg. Na een paar jaar uithouden ben ik er weggegaan. Een jaar later verongelukte die groep in Zweden, zwaar auto-ongeluk. Op de begrafenis van een van hen werd dit gedraaid. Toen heb ik toch even staan janken
zo waarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef essnhills het volgende:
Dust in the wind![]()
All we are is dust in the wind![]()
Just click your heelsquote:
Mieke Telkamp verdrevenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Staat natuurlijk op #1 in de DELA top 2000.
quote:
Jinjerquote:
Genoeg goeie andere soort metal zonder gruntsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind power en symphonic leuk, maar dat komt ook omdat ik grunts niet mooi vind over het algemeen
Monty Python scoort daar ook vrij aardig, dus wat zegt dat?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Staat natuurlijk op #1 in de DELA top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |