SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Okequote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minder vlaggetjes meer tieten
We hebben heerlijke potjes gezien van Humphries en Rydz. Daarnaast diverse comebacks. Ik vermaak me uitstekendquote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijke potjes soms maar qua niveau is het vaak niet bijzonder.
Er valt ook niks meer te vlaggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minder vlaggetjes meer tieten
We hebben @Nine. nodigquote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Minder vlaggetjes meer tieten
Geen vlaggetje is geen dagjesmens.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Er valt ook niks meer te vlaggen.![]()
![]()
Don't do it for yourself. Do it for Scotland!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Eng - Sco is al 1-0 na vanmiddag. Dus dat moet even gelijkgemaakt worden.
nee dat is niet zoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAA, we hebben weer een wedstrijd
TRIBUNALEN!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jouw probleem. Of zoals @:klaasweetalles zou zeggen: Jou probleem!
mijn probleem is ook jou probleemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jouw probleem. Of zoals @:klaasweetalles zou zeggen: Jou probleem!
Altijd zelf knippen bruur. Regie in eigen handen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Heb je die wietknippers thuis nog wat te vreten gegeven? @:poepz0r
Stukje dreigement. TR gezetquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn probleem is ook jou probleem
ik hoop dat je dit begrijpt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is een warm bad en iedereen is welkom maar ik weet niet of ik klaas nou een fantastische toevoeging vind
Net als Lauda en Nikiquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn 1 team 1 taak ouwe reus.
Met mayo? @Van_Poppelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Lonaa het volgende:
9-darter gemist?
Vandaag 3 oliebollen gegeten, @:Tagliano
De framboos is heerlijk. De groene appel was dat ook maar is OVERAL uit het assortiment.quote:
Vullen.quote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Lonaa het volgende:
9-darter gemist?
Vandaag 3 oliebollen gegeten, @:Tagliano
Ze waren heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Hopelijk hebben ze je gesmaakt!
Bohhh bohquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk.1 nog warm van de bakker
KOEKOEKquote:
ik heb de citroen, framboos en zwarte bes, drink ze om de beurt voor de afwisseling. De Plus had vroeger ook Limoen/Munt, die vond ik de lekkerste. Maar die hebben ze ook niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De framboos is heerlijk. De groene appel was dat ook maar is OVERAL uit het assortiment.
WOEDEND
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vanmiddag aan ten kantore wasquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KOEKOEK
Tagliano heeft je trouwens gemist vanmiddag. Hij had wel een oliebolletje met je willen eten
Ik vind het ook wel jammer dat het er niet van kwam, maar dingen te doen en alles. Also, takke-end rijden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KOEKOEK
Tagliano heeft je trouwens gemist vanmiddag. Hij had wel een oliebolletje met je willen eten
Ik vind de zwarte bes goor. Is vreemd wee-ig?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb de citroen, framboos en zwarte bes, drink ze om de beurt voor de afwisseling. De Plus had vroeger ook Limoen/Munt, die vond ik de lekkerste. Maar die hebben ze ook niet meer
In pauze naar oliebollenkraam moet kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vanmiddag aan ten kantore was
ja daarom drink ik ze dus om de beurtquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte bes goor. Is vreemd wee-ig?
Fair enoughquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daarom drink ik ze dus om de beurt
Prioriteiten zijn keurig op ordequote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer dat het er niet van kwam, maar dingen te doen en alles. Also, takke-end rijden.
Stukje Brasillian wax allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Obsessie voor kaalheid. Vanmiddag ook al.
Liever kaal haar dan lelijk haarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Obsessie voor kaalheid. Vanmiddag ook al.
De magie van het WK.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gebeurt hier ineens dan. Het was bijna voorbij toch
Er was nochtans niks mis met Ryds zijn kapselquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liever kaal haar dan lelijk haar
Nee een spotter moet ervan uit gaan dat ie 129 doodgooitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spotter is teringslecht
Opwieberen
Te laat naar 14 vriendquote:Op donderdag 30 december 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee een spotter moet ervan uit gaan dat ie 129 doodgooit
Marco ookquote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ted Hankey ging heel vroeg naar 14 boh boh
En niemand ziet hoe klein je bent....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco ook![]()
Niet dat het mijn goedkeuring heeft
Hierna nog een potjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Wertha het volgende:
Dit is hard werken jongens. Sjonge jonge. Bijna #154.
Cross, mits 5-6 in legs.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Voor wie zijn we? Ik heb een stukje gemist
WDF WK wordt nog leuker JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit is een leuker WK dan vorig jaar.
Het publiek is best vervelend dit jaar. Dus dat valt tegen. Verder is het o.k.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
Stelling:
(muv corred)
Ik stoor mij daar totaal niet aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het publiek is best vervelend dit jaar.
Eens. Krijg dat amper mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar totaal niet aan.
Doet fysiek pijn om naar te kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er was nochtans niks mis met Ryds zijn kapsel
De laatste jaren zijn de WK’s vaak leuk tot en met de laatste 16 en valt het stil vanaf de kwartfinale met veel eenzijdige potjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
Stelling:
(muv corred)
Ik vind dat juist leuk, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar totaal niet aan.
We worden oud amigo.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
De jongste van Anderson is ook alweer een peuter. Jeetje.
Beetje eng.quote:
Je bent een dag te vroeg dikzak.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om een oliebolletje te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |