Heb jij net als Kees ook al nagedacht over uw pensioen?quote:
Was gister nog in het nieuws dat ze in een aantal mixen de gist vergeten warenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of je kan niet koken en bakken. Stukje geen talent allen.
Moest weer eens het land redden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah daar issie. Waar was je, ouwe retenneuker
Nieuwsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Was gister nog in het nieuws dat ze in een aantal mixen de gist vergeten waren
Was de kip op bij de KFC?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moest weer eens het land redden.
Alsof het aan mijn reet kan oxideren als er wat bommen flikkeren op half Afrika. Ik neem een slokje koffie en lach erom.quote:
Onze hoop is gevestigd op Viaplay.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
deze anlisten
hoe komen we van ze af
tv uit zetten klaasquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
deze anlisten
hoe komen we van ze af
Zie ik eruit als een Gambiaan met je KFC halve tamzak.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was de kip op bij de KFC?
Je ziet er sowieso niet uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Gambiaan met je KFC halve tamzak.
betaal tv heeft geen toekomst in nederlandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Onze hoop is gevestigd op Viaplay.
Mooi stuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zeldzame beelden van een Bassie achter het stuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |