SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Films van Hayao Miyazaki.quote:
Dat van die dikke dame had vooraf al wel ingevuld kunnen worden. Met roodquote:
Jelle Klaasen vroeg die ook van iemand met een verstandelijke handicapquote:
Veel te grote zonnebrilquote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk klimaatje hier
Hmquote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jelle Klaasen vroeg die ook van iemand met een verstandelijke handicap
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van mij mogen er wel meer mooie rondingen in een bewegend plaatje gepost worden
Er mag niet meer gelachen worden. Erg jammer.quote:
daar wil ik wel inquote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk klimaatje hier
157.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Wertha het volgende:
Tot welk topic moeten we vanavond ook alweer geraken?
157 en 8 pagina'squote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Wertha het volgende:
157 en drie pagina's.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Wertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Doet die met elke pijl zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Dan gooien we er nog maar een leuk dartsgifje in
@:poepz0r wist mij te vertellen dat dit de Dansende Eend is
[ afbeelding ]
Wat gaat er in zo iemand om?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
In een spoiler.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Kolere bowa
Dat hoeft ook weer niet zeg
Diep in de nacht met één wedstrijd best of 11quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
@heywoodu neem je rotzooi meequote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Slobeend het volgende:
We gaan het record niet halen door een onschuldig satirisch grapje.
Anders kun je ook met vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done. Zit je op kantoor ofzo.
Zal ik eens zeggen dat ik over dit soort mensen een mening heb?quote:
Hou het kort. Kun je meer posten.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik eens zeggen dat ik over dit soort mensen een mening heb?
Mits de 164 in drie vakjes gaatquote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
161, 164 of 167 uit vind ik persoonlijk mooier dan 170
132 is de bestequote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
161, 164 of 167 uit vind ik persoonlijk mooier dan 170
bij dezequote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hou het kort. Kun je meer posten.
mandquote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hou het kort. Kun je meer posten.
Er is geen puna te zien.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Anders kun je ook met vakantie.
We hebben het nodig.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef K_uit_h het volgende:
Gaat het dan toch nog een E-PI-SCHE avond worden?
Boulevardquote:
Smerige kip inderdaadquote:
De altijd onvriendelijke Gerriequote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef schoolstudent het volgende:
GerrieGOD. Mag van mij zijn 3e WK winnen.
Vanwaar die hoop eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
We mogen dromen van Humphries v Anderson.
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwaar die hoop eigenlijk?
Kan van IEDEREEN winnenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef engine het volgende:
Kleermaker - Cross was nog spannend geworden
LOLquote:
Hollandse avond is voorbijquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is rustig vaarwater in het warme bad vanavond
Alle vlaggetjes liggen eruit.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen boten in ons badquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vlaggetjes eruit gefilterd hequote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een vrouw zorgde er even voor dat het testostoron over de rand klotstequote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Omdat dat twee spelers zijn die elkaar perfect kunnen opstuwen in ritme en tempo.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waarom niet Humphries - Kras. Je hoopt echt specifiek op Gerrie tegen CHL
Okquote:Op donderdag 30 december 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat dat twee spelers zijn die elkaar perfect kunnen opstuwen in ritme en tempo.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alle vlaggetjes liggen eruit.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste oproep voor @:poepz0r, ik herhaal laatste oproep voor @:poepz0rHeerlijk herhalingsgevaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook wel even genoeg geweest.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat worden geen 9Darters meer
Dit soort gedachten mogen wij niet toestaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou niet anders dan passend zijn als we het topicrecord niet halen. Nachtkaarsed alles
Vooruitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post je collectie eens in dartsgifjes topic
Ja sorry, maar zo lang zonder mij kan ik jullie natuurlijk ook niet aan doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat worden geen 9Darters meer
Heb jij net als Kees ook al nagedacht over uw pensioen?quote:
Was gister nog in het nieuws dat ze in een aantal mixen de gist vergeten warenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of je kan niet koken en bakken. Stukje geen talent allen.
Moest weer eens het land redden.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah daar issie. Waar was je, ouwe retenneuker
Nieuwsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Was gister nog in het nieuws dat ze in een aantal mixen de gist vergeten waren
Was de kip op bij de KFC?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moest weer eens het land redden.
Alsof het aan mijn reet kan oxideren als er wat bommen flikkeren op half Afrika. Ik neem een slokje koffie en lach erom.quote:
Onze hoop is gevestigd op Viaplay.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
deze anlisten
hoe komen we van ze af
tv uit zetten klaasquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
deze anlisten
hoe komen we van ze af
Zie ik eruit als een Gambiaan met je KFC halve tamzak.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was de kip op bij de KFC?
Je ziet er sowieso niet uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Gambiaan met je KFC halve tamzak.
betaal tv heeft geen toekomst in nederlandquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Onze hoop is gevestigd op Viaplay.
Mooi stuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zeldzame beelden van een Bassie achter het stuur
Te snel gekeken, in spiegelbeeldquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Stukje Viaplayquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
deze anlisten
hoe komen we van ze af
Net als Netfli...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
betaal tv heeft geen toekomst in nederland
daar zijn nederlanders te gierig voor
ik voorspel nu al dat viaplay een kort leventje gaat krijgen
Zeker wel maatquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja is wel duidelijk dat je dat niet leest
uitstekendquote:Op donderdag 30 december 2021 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
tv uit zetten klaas
hoe was je douche
Stuur zit aan andere kantquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje uitgebreid bestudeerd en ben tot de conclusie gekomen dat het stuur rechts zitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Niet geklikt. Vast een nieuwsartikel.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker wel maat
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210930_96831935
Hans Kazanedquote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stuur zit aan andere kant
Hier rustig verder badderen in ons WARM BAD.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitstekend
half uurtje...korte dousche maar ik wil de anderson nog zien winnen
Ik heb het uitvoerig bestudeerd en ben tot de conclusie gekomen dat ie in spiegelbeeld isquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje uitgebreid bestudeerd en ben tot de conclusie gekomen dat het stuur rechts zit
Ben je er weer maatquote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt. Vast een nieuwsartikel.
Cross gooit 88 gemiddeld....man man manquote:
Of beginnende coronaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Szura het volgende:
Rop is dronken
Ik heb geen andere verklaring
Corred door Raya (stukje incubatietijd waardoor hij tegen Gurney wel goed was)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Szura het volgende:
Rop is dronken
Anderson was tegen White ook mokerslecht. DIT WK IS OM TE JANKEN.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Cross gooit 88 gemiddeld....man man man
populair getal in dit WKquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Cross gooit 88 gemiddeld....man man man
CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Szura het volgende:
Rop is dronken
Lees het topic maar terug.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je er weer maatWas je in slaap gevallen gisteren?
Heerlijke potjes soms maar qua niveau is het vaak niet bijzonder.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson was tegen White ook mokerslecht. DIT WK IS OM TE JANKEN.
Stukje Mensurquote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef Machielovic het volgende:
Cross heeft een beetje krijt nodig tegen zijn zweetpoten.
Zal Gando dalijk weer een act doen dat de tegenstander hem uit zijn spel haalt?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef Wertha het volgende:
Ja, zet die bril maar eens goed Gando.
Tegenwicht geven aan die clown.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Chippiegang het volgende:
Anderson blijft zijn brillen wisselen?
'Soms'quote:Op donderdag 30 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijke potjes soms maar qua niveau is het vaak niet bijzonder.
WADEquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie moet er nu kampioen worden?
Boelie boyquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie moet er nu kampioen worden?
Watquote:Op donderdag 30 december 2021 22:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou Cross wel ff een half uurtje willen verwennen.
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Soms'
[ afbeelding ]
Het zijn vier uitstekende dagen en het enige wat dit tyfustopic kan doen is alleen maar janken en schelden en tieren.
Ik hoop het. Goed voor de postcount.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal Gando dalijk weer een act doen dat de tegenstander hem uit zijn spel haalt?
Of gaat schijten.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal Gando dalijk weer een act doen dat de tegenstander hem uit zijn spel haalt?
Ja maar Johan, dat kán toch niet op dit niveau?!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Soms'
[ afbeelding ]
Het zijn vier uitstekende dagen en het enige wat dit tyfustopic kan doen is alleen maar janken en schelden en tieren.
Dat bedoel ik eigenlijk. Dat we ondanks het uitvallen van wedstrijden toch echt wel mooie wedstrijden hebben gezien. Maar het is tegelijk ook geen bijzonder niveau...het is 100 gemiddeld. Het finishen is vooral bijzonder.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Soms'
[ afbeelding ]
Minder vlaggetjes meer tietenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een vrouw zorgde er even voor dat het testostoron over de rand klotste
Doe rustig, @engine is een oké user.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Soms'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |