een stuk genaamd F.L.O.O.R.quote:

Er was toch al eerder een marco opmerkingen? Dat de nieuwslezer in de lach schoot?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij doet het toch helemaal niet zo slecht deze Top? Ik ben bevooroordeeld, ik geef het toe, maar ik heb vooral positieve dingen gehoord. En hij was de eerste die een Borsato-opmerking op zender durfde maken tijdens de Top, gister.

Dat ligt eraan hoe we ons in Rome gaan gedragenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
That's the spirit![]()
We hoeven gelukkig ook niet te strijden tegen boze Romeinen

Yes, please.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
Volgend jaar ook maar Shoemaker er in krijgen

quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Wie post er even een gitaarsmiley voor me.

Een gitaarsmiley voor Dagoduck.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Dagoduck het volgende:

Zolang we geen room in pasta carbonara doen, zitten we wel goed denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe we ons in Rome gaan gedragen

Wel goed bier.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker aan de zuip Giel.
[ afbeelding ]

Giel is een liefhebberquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker aan de zuip Giel.
[ afbeelding ]

Dank (meme).quote:

Ik doe met je meequote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is mij te bombastisch. Hier heb ik meer whisky voor nodig

Goeie snor.quote:

Top 100 jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Meridiaan het volgende:
Die met Henk Poort staat vast hoger trouwens?

quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ooit met een Gothic fan naar de HCC beurs in Utrecht meegereden. Enige dat ik me kan herinneren is dat ik het kattengejank vond, en dat hij zijn auto tegen de vangrail parkeerde waardoor we de HCC niet meer gehaald hebben.
top verhaal

Yes!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
@:evenstar @:viv voor jullie!!!

Dead Boy's Poemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
(en toch hebben ze wel betere nummers)
(maar alsnog fijn)

75!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Meridiaan het volgende:

Oh ik hoorde aan het begin iets van opbouw tijdens het lompequote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh? Is gewoon gelijk lomp raggen toch?

Top 100quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Meridiaan het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |