Spinvis wel eens jaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Spinvis denk ik dan, maar dat is sowieso al wel vrij controversieel.
Ik hoorde toevallig vorige week nog de radio-uitzending van het Songfestival 2000 die werd afgekapt vanwege de ramp. Best wel ernstig als je dat zo hoort ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb in enschede gewoond, nou als er een stad helemaal verslaafd is aan vuurwerk dan is het die plek wel. Ook best tekenend dat daar een vuurwerkramp is ontstaan.
Omsk bereikt.quote:
Of per ongeluk in herhaling vallen met Echoesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou lachen zijn als er nu een spookrijder komt. Opnieuw instarten!
Het had ook Giel kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
De overgang naar de zang blijft wel gewoon... geil. Geen andere woorden voor.
Dit zeg ik met beeld uit. Ik hoef niet 'geil' te zeggen terwijl Frank er zo bij ligt. Man. Bah.
Born Slippy vind ik echt een vreselijk nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Het is weer tijd voor een rondvraag![]()
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Mensen die Echoes zeggen zijn af
Ze startte hem rond 21.25 in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |