Worn down Pianoquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Het is weer tijd voor een rondvraag![]()
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Mensen die Echoes zeggen zijn af
Nee door de hemelstergend lange zeurderig klinkende intro, knip de eerste 4 minuten eraf en er blijft een nummer over waar ik eigenlijk niet veel op aan te merken heb.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja echt?![]()
Komt het door de gitaarsolo?
En om @houdjemond boos te makenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Je vond het rustige stuk net beter?quote:
Vastbinden dus. Chinese marteltechnieken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Dat andere nummer van 18 minuten vind ik ook kut
Ik heb hier helemaal het geduld niet voor
Heeft Enschede zo'n grote Chinese buurt?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje naar om beelden van Enschede 2000 te gebruiken voor de likes
De traumaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bankzitters. Of maak ik nu fokkers boos om andere redenen?
Hotel California.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Spinvis denk ik dan, maar dat is sowieso al wel vrij controversieel.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Heb je het over het liedje of over het topic?quote:
Bohemian Rhapsody.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
4 keer gedaan. Was heerlijk. Zo ik weer willen doen. Of iets sterkers.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al 6 jaar gestopt. Was wel een mooie tijd
Jij durftquote:
Dit is twitter nietquote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bankzitters. Of maak ik nu fokkers boos om andere redenen?
Die gingen de hele wereld rond.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Floyd die was ook niet vies van een trip.
Topic! Ik mn vingers zijn nog niet genoeg opgewarmd voor dit tempoquote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je het over het liedje of over het topic?
Ik snap het welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef alopio het volgende:
[..]
En om @:houdjemond boos te maken
Disturbed met Sound of Silence
alles van prince valt daar wel onder bij mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |