of van Frankquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Emmely wordt in ieder geval wel nat van deze muziek zo te zien!
Wat een waardeloze reden.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde omdat ik vijf andere nummers had kunnen horen in deze tijd
Ze begint er een beetje als een soort Mariska Veres uit te zienquote:
Ja, waarschijnlijk nog 2 Coldplay, 2 Sidonia en Freaky en nog een Blof.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde omdat ik vijf andere nummers had kunnen horen in deze tijd
Die heeft al Coco en een kind.quote:
Bassie en Adriaan ergens langs de Rijn in Duitsland Genotquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is de koning van... Wezel.. ezel.. ezel..
Bah.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat de kwak van eenden niet echoot?
Nee maar ik wil je er best aan helpen herinneren hoor. Herhaling helptquote:
Ja jij nuquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat de kwak van eenden niet echoot?
Coco Rosie?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heeft al Coco en een kind.
zolang ze maar niet zo eindigtquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze begint er een beetje als een soort Mariska Veres uit te zien
Saaiquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kijk (en luister) alleen plaatjes.
Glazen huis?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
hebben ze de verwarming expres hard aangezet of zo?
dan had je iets van Blof of Suzan en Freek gehad.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wiltwatervarenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Emmely wordt in ieder geval wel nat van deze muziek zo te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |