Dat is meer een soort beleving. Lange opbouw. Postrockquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelf ook net even gecheckt, ik zie 2x Godspeed You Black Emperor. Ken die muziek niet echt dus geen idee of daar geheime bonus tracks in zitten of dat soort onzin.
Zo herkenbaar... maar dan door mijn oudere broer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me er vroeger tegen verzet omdat mijn vader het zo geweldig vond, tot ik er zelf ook achter kwam hoe briljant het is![]()
Sorry ik versta je nietquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik val in herhaling
Ga je schamen. Een keer per jaar vind ik dit geen schande.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best leuk, maar niet tijdens de Top 2000
Echo, echo, echo...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik val in herhaling
Ik heb de wekker gezet voor Elanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Ghost Love Score komt straks nogHelaas Elan net niet meer gered afgelopen nacht, maar deze ga ik wel horen iig!
Om dingen te herinneren is het belangrijk om ze vaak te herhalenquote:
Dan lijkt het me redelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is meer een soort beleving. Lange opbouw. Postrock
Zal ik even kijken of ZuurDesemBakker nog vrij is voor je?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best leuk, maar niet tijdens de Top 2000
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
18 november voor het laatst, overigens.
Ik zou zeggen. ga ervoorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In de Kama Sutra staat een aantal interessante.
De wekker zetten voor nummers in de Top 2000, dat zou ik nou nooit doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb de wekker gezet voor Elan
Hoe triest kun je zijn
zei je dat al niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om dingen te herinneren is het belangrijk om ze vaak te herhalen
Wie is de koning van... Wezel.. ezel.. ezel..quote:
Ik vind het gewoon zonde omdat ik vijf andere nummers had kunnen horen in deze tijdquote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zal ik even kijken of ZuurDesemBakker nog vrij is voor je?
Ik heb ook even gekeken, 24 keer geluisterd, 23 maart 2012 voor het laatst.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
18 november voor het laatst, overigens.
Fapjewaardig.quote:
of van Frankquote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Emmely wordt in ieder geval wel nat van deze muziek zo te zien!
Wat een waardeloze reden.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde omdat ik vijf andere nummers had kunnen horen in deze tijd
Ze begint er een beetje als een soort Mariska Veres uit te zienquote:
Ja, waarschijnlijk nog 2 Coldplay, 2 Sidonia en Freaky en nog een Blof.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde omdat ik vijf andere nummers had kunnen horen in deze tijd
Die heeft al Coco en een kind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |