Een meesterwerk schilderen lijkt het.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wat zal Emmely gaan doen? pingpongballen schieten?
Ik heb deze eerder voorbij zien komenquote:
jij draait dit door het jaar heen? respect...geweldig nummer maar daar heb ik dan normaal geen geduld/tijd voorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb het iets teveel gedraaid in de vorige jaren waardoor ik het niet op mijn stemlijst heb gezet.
Dus nu maar één keer in het jaar genieten. En dan ook goed. Het slot is zo schitterend.
Autowassen, ja. Twee jaar terug was Stasse op veegwagen toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
De gimmick van het jaar is schilderen!
Wat was het vorig jaar, autowassen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Meridiaan het volgende:
Grapje van het jaar bij Radio2 is dus schilderen. Geen naaktportret trouwens.
Als de Mex2000 echt werd uitgezonden zouden we ook allemaal klagen over de lengte van Mogwai denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best leuk, maar niet tijdens de Top 2000
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is Echoes toch nog steeds bezig?
Juist alleen tijdens de top 2000. Ziedende reacties genotquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best leuk, maar niet tijdens de Top 2000
Moet je bij mijn vader zijn.quote:
Ook deze heb ik eerder gezienquote:
Wie zouden daar de DJ’s zijn eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de Mex2000 echt werd uitgezonden zouden we ook allemaal klagen over de lengte van Mogwai denk ik
Pink Floyd heeft me altijd wel goed gelegen. Weet niet of er veel groeipotentieel in zit.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef tompsv18 het volgende:
Pink Floyd is wel een band die je goed moet vinden, heb ik het idee. Lukt me nog niet echt. Misschien ooit.
Ja ik val in herhalingquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook deze heb ik eerder gezien
Even kijken wat de langste plaat isquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de Mex2000 echt werd uitgezonden zouden we ook allemaal klagen over de lengte van Mogwai denk ik
Dit nummer paste perfect in mijn treinreizen naar Den Haag. Nu zit ik niet meer in Den Haag op school dus dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef alopio het volgende:
[..]
jij draait dit door het jaar heen? respect...geweldig nummer maar daar heb ik dan normaal geen geduld/tijd voor
Ja, het heeft mij ook altijd wel gepakt jaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pink Floyd heeft me altijd wel goed gelegen. Weet niet of er veel groeipotentieel in zit.
Sorry wat? Zou je het nog eens willen zeggenquote:
Oh ja Ghost Love Score komt straks nogquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik zit alvast in een pre Nightwish roes. Geluid nu even uitstaan komend half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |