SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jelle Klaasenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef King_Peep het volgende:
Wie gunnen jullie de wereldtitel het meest?
Ervaring he, ervaring.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende: [..] Moet zeggen dat je dit uitstekend hebt gezien bowa
Okequote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Zipportal het volgende:
@:Tagliano
Zaterdag 1 januari:
Graag bijwerken.
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke
Zitten er ook nog matige grapjes van @:klaasweetalles in
juist niet ouwe dibbes. Setsysteem is maar 3 van de 5 legs winnenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef King_Peep het volgende:
Voordeel van het set-systeem, vanaf nu gewoon alle legs winnen
Strak erop. Erg mooi.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee.
13:30 Raymond Smith v Mervyn King
15:15 Alan Soutar v Mats Rits
16:45 Chris Dobey v Luke Humphries
Kan ook nog weg.
Bang voor besmetting?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wade negeert Kleermaker compleet. Was er bonje vooraf?
Alle Nederlanders zijn CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wade negeert Kleermaker compleet. Was er bonje vooraf?
jij heb sowieso altijd maden in je muilquote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Aldi. Voor als je maden in je vreten wil.
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wil dit WK minimaal een post van @:djmo
Ik wil er nog een van @maxi-mus vóór 3 januari 21:00quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jou smeer ik ook nog wel een ban aanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Verdomme, erg jammer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Hopelijk mentiont ze dan ook niet meer continu de arme FA'squote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed kijken, goed kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil er nog een van @:maxi-mus vóór 3 januari 21:00
@onlogischquote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jou smeer ik ook nog wel een ban aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jou smeer ik ook nog wel een ban aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil er nog een van @:maxi-mus vóór 3 januari 21:00
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Laten we wel wezen, als Kleermaker de eerste leg pakt speelt hij een heel andere wedstrijdquote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Szura het volgende:
Ja tuurlijk Ron, als hij meteen legje had gepakt…
Oké Teun Koopmeinersquote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, als Kleermaker de eerste leg pakt speelt hij een heel andere wedstrijd
We missen hem zoquote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:maxi-mus wil er graag bij zijn. Zó graag.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef engine het volgende:
Gaan ze die kneus ook nog interviewen![]()
Weg ermee
Narcistische persoonlijkheidsstoornis. Dan krijg je datquote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk mentiont ze dan ook niet meer continu de arme FA's
Godskolere wat was dat irritant
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Je dikke lul tussen de spaken en nu oprotten.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
man man man wat een haat hier allemaal
Hij ziet eruit als een grote baby.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Jiyar86 het volgende:
Opgepaupert, je bent een volwassen vent, niet janken
Hij hoort daar helemaal niet thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Ik vind het een goed verhaal. Zegt gewoon wat het is. Geen suïcidaal gejammer.
Sammy is woedend.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Nober het volgende:
Wade doet wel een interview met het Sky vrouwtje op een meter.
[ afbeelding ]
Ik wilde hier nog serieus op ingaan wade je.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa hij liet het vooral zelf afwaden
snap wat je bedoeld maar hij komt tenminste nog opdagen tochquote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef engine het volgende:
Gaan ze die kneus ook nog interviewen![]()
Weg ermee
mee eensquote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hij hoort daar helemaal niet thuis.
Bedankt voor deze heldere analysequote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, Kleermaker gooide toch gewoon grotendeels hetzelfde als in al zijn wedstrijden, minus de dubbels? Dan kun je analyseren wat je wilt, maar is het heel simpel: hij deed wat hij het hele toernooi al deed, alleen raakte hij de dubbels nu niet en toen wel.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef Machielovic het volgende:
[..]
snap wat je bedoeld maar hij komt tenminste nog opdagen toch
Ach, morgen ziet ie die poen en dan kan er vast wel weer een gniffeltje af hoor. Hij heeft nooit de illusie gehad dat ie wel even WK zou worden of ook maar de QF zou halen. Dus ja jammer dat ie deze pot verliest, maar verder precies niets aan de handquote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hij hoort daar helemaal niet thuis.
Hij pakte ook op de juiste momenten de finishes die wedstrijden, vooral als Whitlock en Cullen het even lieten afweten, maar Wade geeft geen kansen weg.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, Kleermaker gooide toch gewoon grotendeels hetzelfde als in al zijn wedstrijden, minus de dubbels? Dan kun je analyseren wat je wilt, maar is het heel simpel: hij deed wat hij het hele toernooi al deed, alleen raakte hij de dubbels nu niet en toen wel.
Moet wietknippen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is cuck @:poepz0r ? Moet ie weer schijtluiers wisselen ?
Ik ben meer benieuwd naar clown straks….quote:Op donderdag 30 december 2021 21:11 schreef Szura het volgende:
Hopelijk heeft Gerrie z’n fatsoenlijke pijlen meegenomen dit keer
Je bent in de war met Bob.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wist niet dat gary anderson nog darte
Ja pech. Iedereen kijkt enorm uit naar het WK maar je weet van tevoren dat er 95 van de 96 jankend naar huis gaan. Dus ik stel voor dat we hier niet verbaasd over gaan doen want dat is erg raarquote:
jij met bob marleyquote:
Waar houdt hij eigenlijk wel van.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:13 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Gerrie niet van trainen houdt
Dobey.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag mijzelf af of ik een opkomst ken kutter die van Cross
Kom er niet op
Dobbiequote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kom er niet op
Ik ben er blij mee dat ik ‘afscheid Anderson’ heb vervangen door ‘Anderson houdt niet van trainen’ op de bingo (ik upload trouwens zo de nieuwe versie)quote:Op donderdag 30 december 2021 21:13 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Gerrie niet van trainen houdt
Hahahahaha, prachtig. Die dikke met z’n stofwisselingsziekte (dat zal het wel weer zijn).quote:
King ook veel te makkelijk. Smiss en Cross echt veel pittiger.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed:
Price - Smith
Wade - King
Wright/Searle - Rits
Cross/Anderson - Humphries
Dit is qua niveau geen gekke kwartfinale, ondanks de corona gevallen en de ‘verrassingen’. Alleen heeft Wade er wel heel weinig voor hoeven doen
Klopt. Maar daar is meteen alles mee gezegd.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat verwijst nog naar zijn bijnaam toch
Meulenkamp. Price.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kom er niet op
Dat is dan toch al 1 ding leuker dan Crossquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is meteen alles mee gezegd.
Koffie en sigarettenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar houdt hij eigenlijk wel van.
Price vind ik al leuk om het gebooquote:
Smiss had het alleen echt pittig met Clayton. Cross is niet normaal, Raybar en Gurney in de eerste twee wedstrijden en daarna Andersonquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
King ook veel te makkelijk. Smiss en Cross echt veel pittiger.
Yaya yaya yayaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
De Toures waren echt debielen
Opzouten
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Kleermaker gelooft heilig in stunt op WK darts: 'Ik kan van iedereen winnen'
[ afbeelding ]
Rustig maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
hou toch je bek over die pijlen
B&A-gifjesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Kleermaker gelooft heilig in stunt op WK darts: 'Ik kan van iedereen winnen'
[ afbeelding ]
En hij trof een tegenstander die niet uiterst matig gooide.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Interesseert me geen ene moer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al besproken door ome Wum.
@Poepz0r Oh nee die is ineens afwezig. Maar straks belt ie wel weer even met een WK deelnemer.quote:
Nee om door te slikken ouwe linkmiechelquote:
Een oliebol?quote:
Is die speler gebroken niet al geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Einde tijdperk Hollandse avondquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Trouwens, een volle bingo kunnen we wel vergeten, Hollandse Avond is CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Doe normaal manquote:
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Alsof ik op de hoogte ben van Anderson zijn oude bril
Voor de duidelijk @Van_Poppel ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast vreet oliebollen met mayo
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast vreet oliebollen met mayo
Ik heb meer zin in Rab tegen Humphriesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Niets ten nadele van Rob, maar een Humphries v Anderson zou wel geil zijn.
wat is jou probleem mayo is goed voor je hart volgens studiesquote:
jouw probleemquote:Op donderdag 30 december 2021 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem mayo is goed voor je hart volgens studies
Neuh, die mention ik niet meer. Ik stap wel rechtstreeks naar de admins.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk mentiont ze dan ook niet meer continu de arme FA's
Godskolere wat was dat irritant
het is niet bezittelijkquote:
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, die mention ik niet meer. Ik stap wel rechtstreeks naar de admins.
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Triggered muchquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja asperges ook, maar je vreet ook niet oliebollen met aspergesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem mayo is goed voor je hart volgens studies
Hoi. Mag ik een foto van je voeten? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat mensen nog irritanter vonden dan de mentions zelfquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Staat op de fp.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoi. Mag ik een foto van je voeten? Ik vraag dit voor een vriend
Frikandellen gooienquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Szura het volgende:
Waar is insider Poep? Hoe kan die gast nog bovenin staan in de postlijst.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoi. Mag ik een foto van je voeten? Ik vraag dit voor een vriend
Kost geld he?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
Man ik deel hier likes uit. Ik lijk Sinterklaas wel.
Als hij eenmaal begint te posten gaat het net zo hard als spuitdiarree van zijn babyquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Szura het volgende:
Waar is insider Poep? Hoe kan die gast nog bovenin staan in de postlijst.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja asperges ook, maar je vreet ook niet oliebollen met asperges
quote:Asperges kunnen je urine een sterke geur geven door de manier waarop je lichaam ze verteert. Bepaalde stoffen in de asperge asparaginezuur worden in het lichaam omgezet in vluchtige zwavelhoudende verbindingen.
Ik vind goor.quote:
Topsporterquote:
Zit Maxi te azen op een plekje in de studio?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:maxi-mus wil er graag bij zijn. Zó graag.
Mag een zwart-wit gifje van DJMO wel?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Laat dat DJMO-gekut maar achterwege. Darten kijken, kleuters
Drek is het jaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij eenmaal begint te posten gaat het net zo hard als spuitdiarree van zijn baby
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij eenmaal begint te posten gaat het net zo hard als spuitdiarree van zijn baby
Doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag een zwart-wit gifje van DJMO wel?
Erg jammer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Laat dat DJMO-gekut maar achterwege. Darten kijken, kleuters
Ik heb hier al minutenlang gebiologeerd naar zitten starenquote:
Ik heb nog chocolademousse, maar zo eerst een oliebolquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is een bakje Japanse rijstzoutjes geworden
alles uit japan is goedquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is een bakje Japanse rijstzoutjes geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |