quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Kleermaker gelooft heilig in stunt op WK darts: 'Ik kan van iedereen winnen'
[ afbeelding ]
Rustig maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
hou toch je bek over die pijlen
B&A-gifjesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Kleermaker gelooft heilig in stunt op WK darts: 'Ik kan van iedereen winnen'
[ afbeelding ]
En hij trof een tegenstander die niet uiterst matig gooide.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, Kleermaker gooide toch gewoon grotendeels hetzelfde als in al zijn wedstrijden, minus de dubbels? Dan kun je analyseren wat je wilt, maar is het heel simpel: hij deed wat hij het hele toernooi al deed, alleen raakte hij de dubbels nu niet en toen wel.
Interesseert me geen ene moer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al besproken door ome Wum.
@Poepz0r Oh nee die is ineens afwezig. Maar straks belt ie wel weer even met een WK deelnemer.quote:
Nee om door te slikken ouwe linkmiechelquote:
Een oliebol?quote:
Is die speler gebroken niet al geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Einde tijdperk Hollandse avondquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Trouwens, een volle bingo kunnen we wel vergeten, Hollandse Avond is CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bingo #corred
Doe normaal manquote:
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Alsof ik op de hoogte ben van Anderson zijn oude bril
Voor de duidelijk @Van_Poppel ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast vreet oliebollen met mayo
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast vreet oliebollen met mayo
Ik heb meer zin in Rab tegen Humphriesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Niets ten nadele van Rob, maar een Humphries v Anderson zou wel geil zijn.
wat is jou probleem mayo is goed voor je hart volgens studiesquote:
jouw probleemquote:Op donderdag 30 december 2021 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem mayo is goed voor je hart volgens studies
Neuh, die mention ik niet meer. Ik stap wel rechtstreeks naar de admins.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk mentiont ze dan ook niet meer continu de arme FA's
Godskolere wat was dat irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |