jij heb sowieso altijd maden in je muilquote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Aldi. Voor als je maden in je vreten wil.
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wil dit WK minimaal een post van @:djmo
Ik wil er nog een van @maxi-mus vóór 3 januari 21:00quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wil dit WK minimaal een post van @:djmo
Jou smeer ik ook nog wel een ban aanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Verdomme, erg jammer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Hopelijk mentiont ze dan ook niet meer continu de arme FA'squote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed kijken, goed kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil er nog een van @:maxi-mus vóór 3 januari 21:00
@onlogischquote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jou smeer ik ook nog wel een ban aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jou smeer ik ook nog wel een ban aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil er nog een van @:maxi-mus vóór 3 januari 21:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |