Ze zijn sowieso niet heel sterkquote:
Gebeurt je wel vaker hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat hier zo snel, ik mis nogal wat
Ik hoor het. Had het heftiger verwachtquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vergeleken met Slayer is dit vrij rustig![]()
Zie je. ENGELsmanquote:
een keer gezienquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rammsteinn is live overigens zeer vermakelijk
Ik vind Rock Werchter ook echt te groot, net als Lowlands.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ook meer van BKS/Down The Rabbit Hole ja, maar als vrienden dan alleen naar Werchter gaan zeg ik geen nee. Ben sws echt wel weer toe aan een festival
Komt goed in 2022quote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Isorden het volgende:
Nog steeds kaartje voor op de plank liggen![]()
Verdammt (ich lieb dich) is van een andere Duitser hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Poppejans het volgende:
Verdammt ik moet en zal ze ooit live zien
Zoooo lekker dit
Dat snap ik heel goed! Hier ook weer kaarten voor BKS in de pocketquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ook meer van BKS/Down The Rabbit Hole ja, maar als vrienden dan alleen naar Werchter gaan zeg ik geen nee. Ben sws echt wel weer toe aan een festival
Laten we bidden van nietquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk sluiten ze het niet net zo kut af dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |