Maar ja, je gaat toch een ploeg moeten maken voor de TP, zeker als Bergsma niet zou willenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef SilverEyes het volgende:
Hmm. Plek 5 ofzo zal het worden gok ik. Zeg het maar.
Die ten koste gaat van Ntabquote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks die missertjes is dit een degelijke tijd...denk dat dit voldoende is voor een aanwijsplaats.
Misschien is Tijmen Snel?quote:
Nee, ik vraag me af wat die man doet.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Neemt iemand die bondscoach serieus?
2 januari geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer gaat selectiecommissie ernaar kijken?
Z’n vrouw.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Neemt iemand die bondscoach serieus?
Bergsma heeft gisteren aangegeven er wel open voor te staan ...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja, je gaat toch een ploeg moeten maken voor de TP, zeker als Bergsma niet zou willen
Bergsma heeft aangegeven wel te willen, maar staat niet op het lijstje van de bondscoach.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja, je gaat toch een ploeg moeten maken voor de TP, zeker als Bergsma niet zou willen
Bergsma heeft al aangegeven wel te willen rijdenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Samen met Otterspeer ofzo? Want met Kramer en Roest lijkt me dat geen succes.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bergsma heeft al aangegeven wel te willen rijden
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Einde Beune bij Jumbo Visma lijkt me.
26.9 zelfs.quote:
Met Bergsma kan dat ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zij dan zo; goud op de TP is belangrijker dan een 8e plek voor Dai Dai.
Die tijd is geweest.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Samen met Otterspeer ofzo? Want met Kramer en Roest lijkt me dat geen succes.
Het is een landen team pursuit. Geen ploegen team pursuit.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Pino112 het volgende:
TP moet gewoon door Jumbo worden gedaan, wordt niks met één iemand van een andere ploeg erbij.
Om 4e te worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |