Ik wil zelf vooral de openingsrif van Sweet child o mine live horen. Voor de stem van Axl doe ik het ook niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens vrienden die ze onlangs gezien hebben zijn ze live nog best goed. Ik heb niet zo’n hoge pet op van Axl Rose. Maar hier zou ik wel met mijn nichtje naartoe willen, die is groot fan
Mijn 2e vriendinnetje is jouw buurvrouwquote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Mijn buurvrouw heet Sara. Komt wel heel dichtbij nu.
Die van nummer 50quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Mijn buurvrouw heet Sara. Komt wel heel dichtbij nu.
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij kon wel muziek maken. Ik deed maar iets.
Maar onze tweestemmige Going to the Run was wel aardig. Ik kreeg een compliment van een meisje uit mijn klas, wat het dichtst bij seks was dat ik in mijn middelbare schooltijd ben geweest.
Dan had je destijds goede smaak denk ik (voor de enthoustelingen hier: das war einmal).quote:Op donderdag 30 december 2021 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn 2e vriendinnetje is jouw buurvrouw
Ik bedoel ...heet Sara
Weer een rukseizoen, dus zonder spelen?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat Esmee Visser met vervroegd pensioen gaat
Ik heb nog steeds een goede smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan had je destijds goede smaak denk ik (voor de enthoustelingen hier: das war einmal).
Flopshow?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat Esmee Visser met vervroegd pensioen gaat
Weet je dat zeker?quote:
Nou ja, je kan maar beter een keer Olympisch Kampioen zijn geworden dan nietquote:Op donderdag 30 december 2021 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weer een rukseizoen, dus zonder spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |