Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Old Amsterdam kaasbitterballen voor morgen.
Dit wordt ondertussen ook een meme.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
Lay All Your Love On Me! Leuk, die heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaoke-avond in de plaatselijke gaybar.
@:Aoibhin doet de volgende keer ook mee.
In deze lijst is de strijd toch bijzonder hevigquote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef Tussle266 het volgende:
De beste Abba zijn is geen prestatie.
Haha ik ook!1!!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Old Amsterdam kaasbitterballen voor morgen.
Bierquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Roepen jullie nog even essentiële boodschappenlijst; heb geen zin om morgen weer te gaan.
Heb ze al eens gehad en vond ze wel te vreten.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet te vreten. Ik zeg t maar alvast.
Terras. Hoe ging dat ook al weerquote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik at nog wel eens bitterballen op terras. Maarja, corona.
Zweedse billetjesquote:
Bek niet verbrand?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik at nog wel eens bitterballen op terras.
Op je kontquote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Terras. Hoe ging dat ook al weer
Het gaat ook om overmorgen eigenlijk denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef ok01 het volgende:
Ik ga morgen chinees afhalen en prosecco zuipen
Denk je dat haar oliebollen zo vies worden dat iedereen daarna aan de dunne is?quote:
Afbakbroodjes! Goede van jequote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oliebollen, bubbels, huzarensalade, afbakbrood.
Dan was het as.quote:
Ohja. Daar kon je zitten enzoquote:
Achterdeur uitquote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Terras. Hoe ging dat ook al weer
Ik heb tegenwoordig wel een achterdeurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |