Borrelhapjesquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Roepen jullie nog even essentiële boodschappenlijst; heb geen zin om morgen weer te gaan.
Fapje gedaanquote:
Appelflappenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Roepen jullie nog even essentiële boodschappenlijst; heb geen zin om morgen weer te gaan.
Cola zeroquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Kaasplank, bubbels en oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Oliebollen, bubbels, huzarensalade, afbakbrood.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Dat mag, het is feestweekquote:
Nee, I laid all my love on herquote:
Poedersuikerquote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaaa de volgende keer doen we die!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
Lay All Your Love On Me! Leuk, die heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaoke-avond in de plaatselijke gaybar.
@:Aoibhin doet de volgende keer ook mee.
Alles. Toe maar.quote:
Niet te vreten. Ik zeg t maar alvast.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Old Amsterdam kaasbitterballen voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |