SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Doe Luke maar. Jankgezicht Dobey kan optaffen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
We blikken alvast vooruit
[poll=3340]
Ik hoop met je mee…. maar zou me ook niets verbazen als Dobey ineens gek gaat doen om er volgende ronde met 85 af te vliegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe Luke maar. Jankgezicht Dobey kan optaffen.
Luke dan maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
We blikken alvast vooruit
[poll=3340]
Ja leukquote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef BB-King het volgende:
Yay komt nu de Michael van Gerwen vs Chisnall pot?
Genieten.
Het resultaat van 6 jaar lang niet douchenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat haar is echt compleet bizar, alsof hij een zweetband gemaakt van zijn eigen haar onder zijn eigen haar draagt.
Tegenstander bedwelmen. Slimme taktiek naar wij dachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat haar is echt compleet bizar, alsof hij een zweetband gemaakt van zijn eigen haar onder zijn eigen haar draagt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Www.twitch.tv/dezwaan180quote:Op donderdag 30 december 2021 16:18 schreef StephanL het volgende:
Twitch kanaal, heeft die een kanaal daar?
Hollywood is sowieso grote flop. Daar had Mike nevernooit van verlorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intro is van een ander nummer (The Who - Baba O'Riley)quote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef BB-King het volgende:
Ik ken dit nummer niet.
Alsof hij het voor zichzelf heeft laten maken.
Is het hele punt van dat Twitch niet om te kijken naar mensen die spelletjes doen en dus zelf niet eens iets te doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staan alleen maar game filmpjes opzekers niks beters te doen?
Dit klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het hele punt van dat Twitch niet om te kijken naar mensen die spelletjes doen en dus zelf niet eens iets te doen?
Behalve als je zelf wil gaan uitzenden uiteraard ^^quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het hele punt van dat Twitch niet om te kijken naar mensen die spelletjes doen en dus zelf niet eens iets te doen?
https://www.twitch.tv/sedytoquote:Op donderdag 30 december 2021 16:18 schreef monkyyy het volgende:
Je eigen twitch kanaal beginnen is graties
Wel geklikt. Maar reclame van 20 seconden. Weggeklikt.quote:
Coco kent een hoop kanalen met vrouwen met veel inkijkquote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die gamen vind ik niet zo leuk. Als die nou uitleg gaf over darten of zo. Oefenpotjes streamt bijvoorbeeld. Daar is die bekend om, gamen kan iedereen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
reclamesquote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel geklikt. Maar reclame van 20 seconden. Weggeklikt.
JAHOOR, POLITIE ERBIJquote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel geklikt. Maar reclame van 20 seconden. Weggeklikt.
GAME ON.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:30 schreef Machielovic het volgende:
Humphries gaat een negen darter gooien ik zeg het je
Janken.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, Bean is wel gezien.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef monkyyy het volgende:
Alweer tijd om de gordijnen dicht te doen
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat het een trendy piercing was.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeffrey, ga eens naar huisarts voor je gore wrat
sehr gut geschossenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
Dobey staat Duitsachtig te darten.
"en daarin kan ALLES gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt weer een 3-0 > 3-3 en een zevende zet
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Chris kan dit helemaal niet.
De paniek van Jan Dekker.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Chris kan dit helemaal niet.
jaaaaa jeffiewrat uit alle hoeken en standen in beeld kunnen brengen voor maar 100.000 eurojoekelsquote:
Gaat om de winnende speler, hé.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:42 schreef Szura het volgende:
Loek: 70
Dobbie: 100
RSmiss : 104
Zoeter: 110
Rits: 122
King: 124
Moet hij eerst van de clown winnen (ervanuitgaande dat clown vanavond gewoon wint)quote:Op donderdag 30 december 2021 16:42 schreef Gehrman het volgende:
Rydz gaat Price slopen in de finale.
Ze lagen er nog.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Link om je pijlen onbeheerd op het podium te laten liggen.
True, dat lijkt me ook een mooie partij.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet hij eerst van de clown winnen (ervanuitgaande dat clown vanavond gewoon wint)
Oh, goed gelezenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat om de winnende speler, hé.
Je kunt er stiekem een beetje vaseline oid op smeren. Erg link.quote:
Welke winnende speler heeft de laagste highest check-out deze dag?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh, goed gelezen
Geen idee waarom ik dan Dobbie heb ingevuld terwijl ik denk dat Hoemph wint
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke winnende speler heeft de laagste highest check-out deze dag?
- Luke Humphries
Sommigen gooien 'm in de koelkast. Geen grap.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je kunt er stiekem een beetje vaseline oid op smeren. Erg link.
Wheel of Time kijken?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor pizza. Heb nog meer te doen vandaag.
@Cocoquote:Op donderdag 30 december 2021 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie niet kijkt is een idioot dat kunnen we wel vaststellen
@maxi-musquote:Op donderdag 30 december 2021 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie niet kijkt is een idioot dat kunnen we wel vaststellen
Laat hem is reageren danquote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat @:maxi-mus wel kijkt!
Van Gerwen heeft de controle overgenomenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stagiair heeft aan knoppen gezeten godverdomme
Dat zijn ook geen dartsquote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
https://goldenarrowschannel.info/stream1.html
Hier verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |