Kansloos. Negeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen van buiten Leeuwarden praten in Leeuwarden gewoon Fries hoor.
Jimmy MillerGodquote:
I want it that way van de Backstreet Boys.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of gewoon I Want You van Elvis Costello.
Tuurlijk spreken ze ook allemaal wel Nederlands. Maar onderling gaan ze toch weer over op het Fries.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:12 schreef manny het volgende:
[..]
Kansloos. Negeren.
Maar goed misschien is het nu anders, maar toen ik er ooit woonde sprak er bijna niemand Fries en de lieden uit Heerenveen, Joure, Wolvega en dat soort plaatsen spraken allemaal min of meer verstaanbaar Nederlands.
Of het origineel van Solid Harmonie (quote:Op donderdag 30 december 2021 16:13 schreef Zorro het volgende:
I Want You To Want Me van Cheap Trick zou hier ook voor passen
Heb op paint it black gestemd vanwege Watts. Legendarisch intro.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:12 schreef Cassa95 het volgende:
Drumde Charlie Watts alleen op Start Me Up en Honky Tonk Women? Dat zijn namelijk de enige twee stijgers van de Stones
Please, Please, Please let me get what I wantquote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou dat nummer van The Smihts vlak hiervoor gedraaid moeten worden.
Nee, te pijnlijk voor Cheap Trick.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:13 schreef Zorro het volgende:
I Want You To Want Me van Cheap Trick zou hier ook voor passen
quote:
HAHAquote:
Ik stem sowieso bijna elke jaar op Paint it black omdat het gewoon een gruwelijk goeie plaat isquote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb op paint it black gestemd vanwege Watts. Legendarisch intro.
Die had ik al gemeld ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Please, Please, Please let me get what I want
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |