Mensen van buiten Leeuwarden praten in Leeuwarden gewoon Fries hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:07 schreef manny het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze geen fries toch ? De slogan is daar: Friesland ligt om Leeuwarden heen.
Ach, ik voel me gelijk terug op de universiteitquote:
hoaxquote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen van buiten Leeuwarden praten in Leeuwarden gewoon Fries hoor.
Scheve schaats?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint het schaatsen?
Respect dat ie steeds zo snel weer overeind zitquote:
Dit zijn nutscurves. Heb ik tijdens mijn studie geleerd en vervolgens nooit gebruikt, zoals het hoort.quote:
Iets voor 18uquote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo hoort het inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn nutscurves. Heb ik tijdens mijn studie geleerd en vervolgens nooit gebruikt, zoals het hoort.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef houdjemond het volgende:
Oeh oeh oeh meneerHJM is morgen toch vrij
godenserie, moet die echt weer eens kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
MADDAFAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vlak voor zes uur volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Want It All van Queenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou dat nummer van The Smihts vlak hiervoor gedraaid moeten worden.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat ik dit nummer mooier vond dan hoe ik het nu beleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |