Onverstaanbaar dusquote:Op donderdag 30 december 2021 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onzin, ik versta het grotendeels. Is wel bijna vijf jaar aan in Leeuwarden op school zitten voor nodig, maar goed.
Dat Liwadders is weer een taaltje op zich.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onzin, ik versta het grotendeels. Is wel bijna vijf jaar aan in Leeuwarden op school zitten voor nodig, maar goed.
Ja dit intro is wel het minste stuk van de plaat, verder wel 1 vd beste Stonesquote:Op donderdag 30 december 2021 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
kan iemand die ballenknijper even uitdoen bij deze Stones?
In Leeuwarden praten ze geen fries toch ? De slogan is daar: Friesland ligt om Leeuwarden heen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Maar groot deel klasgenoten komt van buiten Leeuwarden.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat Liwadders is weer een taaltje op zich.
Mensen van buiten Leeuwarden praten in Leeuwarden gewoon Fries hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:07 schreef manny het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze geen fries toch ? De slogan is daar: Friesland ligt om Leeuwarden heen.
Ach, ik voel me gelijk terug op de universiteitquote:
hoaxquote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen van buiten Leeuwarden praten in Leeuwarden gewoon Fries hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |